| کد خبر: 216509 |

◄ نگاهی به قیمت پروازهای داخلی و خارجی در روزهای کرونایی

با شیوع موج دوم کرونا و وضعیت قرمز برخی از استان ها که منجر به کاهش سفرها شده، با نگاهی به قیمت بلیت پروازها شاهد ارائه بلیت ها با کف قیمت هستیم.

تین نیوز

با شیوع موج دوم کرونا و وضعیت قرمز برخی از استان ها که منجر به کاهش سفرها شده، با نگاهی به قیمت بلیت پروازها شاهد رسیدن بلیت پروازها با کف قیمت هستیم.

به گزارش تین نیوز، در حال حاضر بلیت تهران-مشهد برای روز سه شنبه 14 مردادماه با قیمت 175 تا 219 هزار تومان عرضه شده است این در حالیست که سال گذشته در همین ایام تهیه بلیت این مسیر زیر 500 هزار تومان ممکن نبود.

بلیت مسیر تهران_کیش نیز با متوسط قیمت 400 هزار تومان برای روز چهارشنبه 15 مردادماه در سایت‌های فروش آنلاین به فروش می‌رسد.

قیمت بلیت پرواز تهران-تبریز برای روز سه شنبه از 198 تا 300 هزار تومان در حال فروش است و بلیت مسیر مشهد- تبریز را می‌توان با قیمت 275 تا 295 هزار تومان تهیه کرد.

در حالی قیمت بلیت داخلی با توجه به کاهش تقاضاها به نرخ کف خود نزدیک شده است که از سوی دیگر پروازهای خارجی با توجه به نبود عرضه به بیشترین میزان خود رسیده است. برای مثال در حال حاضر شرکت هواپیمایی ماهان بلیت پرواز تهران-دبی برای روز چهارشنبه 15 مرداد با قیمت 4 میلیون 700 هزار تومان به فروش می‌رسد.

شرکت هواپیمایی قطرایرویز که در روزهای کرونایی تنها ایرلاینی بود که پروازهای خود به ایران را متوقف نکرد و به عقیده برخی حتی انحصار پروازهای خارجی ایران را گرفته است در حال حاضر قیمت بلیت تهران-دوحه را با قیمت بیش از 12 میلیون 500 هزار تومان عرضه کرده است.

اطلاعات پرواز فرودگاه امام نشان می‌دهد تنها شرکت هواپیمایی ماهان و ایران ایر به صورت موردی و با کمترین تعداد پرواز خارجی در حال حاضر پروازهای بین‌المللی آن‌ها فعال است و شرکت قطرایرویز و امارات نیز تنها ایرلاین های خارجی هستند که از/ به ایران پرواز دارند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.