| کد خبر: 216484 |

شهردار قزوین

◄ اتمام طرحهای نیمه تمام اولویت شهرداری قزوین است

اتمام پروژه های عمرانی نیمه تمام و تکمیل و بهره‌برداری آنها در راستای ارتقای رضایت شهروندان از اولویت‌های شهرداری قزوین است.

تین نیوز

قزوین| شهردار قزوین گفت: اتمام پروژه های عمرانی نیمه تمام و تکمیل و بهره‌برداری آنها در راستای ارتقای رضایت شهروندان از اولویت‌های شهرداری قزوین است.

به گزارش  تین نیوز ، سیاوش طاهرخانی در  بازدید از پروژه های نیمه تمام  عمرانی در قزوین که با حضور معاون عمرانی استاندار و جمعی از اعضای شورای شهر انجام شد،افزود: پروژه‌های مختلفی در دستور کار شهرداری قرار دارد که تکمیل آنها می‌تواند تاثیر بسزایی در توسعه بخش‌های مختلف عمرانی، اجتماعی، فرهنگی و زیرساختی شهر داشته باشد.

وی اظهار داشت: این بازدید به منظور پیگیری روند اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی شهر و همچنین بررسی آخرین وضعیت پیشرفت پروژه های در حال اجرا انجام شده است.

شهردار قزوین با اشاره  به اختصاص بیش از ۷۰ درصد بودجه شهرداری به بخش عمرانی، افزود: امسال با همکاری بخش خصوصی و سازمان های تابعه شهرداری پروژه های مهم اولویت بندی شده و عملیات اجرایی آنها سرعت می گیرد.

وی با تاکید بر اینکه پروژه هایی که قابلیت تکمیل و افتتاح دارند در اولویت قرار دارند،تصریح کرد: تکمیل خانه تئاتر، پروژه سومین بوستان بانوان شهر در بلوار جمهوری اسلامی، بهسازی جاده نسیم شمال از جمله پروژه های اولویت دار شهرداری قزوین است.

طاهرخانی با اشاره به روند تکمیل پروژه نسیم شمال افزود: در حال حاضر عملیات ترمیم اساسی محور نسیم شمال با تلاش شبانه روزی با سرعت ادامه دارد و از صبر و حمایت مردم کمال قدردانی را داریم.

وی افزود:عملیات بهسازی محور نسیم شمال در سه فاز به مرحله اجرا درمی آید که فاز اول آن از حد فاصل شمال به سمت اقبالیه با برداشت زیر سازی و جابجایی گارد ریل‌ها و تیر برق‌ها شروع شده است.

طاهرخانی اضافه کرد: طول محور نسیم شمال در حدود پنج کیلومتر است و  فاز دوم بهسازی محور نسیم شمال از سمت ایران گاز تا ورودی بویین زهرا خواهد بود و تلاش می‌کنیم با توجه به نقش مهم این محور در تردد شهروندان و مسافران، پروژه ترمیم محور نسیم شمال در کوتاه‌ترین زمان ممکن به اتمام برسد.

در این بازدید که اعضای شورای شهر قزوین و معاون امور هماهنگی و عمرانی استاندار قزوین حضور داشتند،  معاون عمرانی شهرداری گزارشی از آخرین وضعیت طرح های عمرانی شهر ارایه کرد و حاضران از پروژه های نیمه کاره شهرداری شامل جاده نسیم شمال، خانه تئاتر قزوین،بوستان بانوان در بلوار جمهوری اسلامی، سد لاستیکی، تعریض پل اسماعیل آباد، بوستان معلولان بازدید کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.