| کد خبر: 216422 |

مدیرکل مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه:

◄ از رسوب احتمالی لاستیک های سنگین وارداتی در گمرکات جلوگیری شود

در 29 تیرماه سال جاری بود که عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی در نامه‌ای به رئیس‌کل گمرک جمهوری اسلامی، خواستار تسهیل در روند تخلیه و ترخیص لاستیک‌های موجود در بنادر کشور شد.

تین نیوز

مدیرکل مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه در نامه ای به گمرکات کشور خواستار شد: با توجه به ضرورت جلوگیری از رسوب احتمالی لاستیک های سنگین وارداتی در گمرک اجرایی، خواهشمند است نسبت به تسریع و تسهیل تشریفات گمرکی کالای استراتژیک فوق الذکر و با رعایت مقررات اقدام لازم انجام دهید.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، در 29 تیرماه سال جاری بود که عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی در نامه‌ای به رئیس‌کل گمرک جمهوری اسلامی، خواستار تسهیل در روند تخلیه و ترخیص لاستیک‌های موجود در بنادر کشور شد.

در نامه رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به نیاز مبرم بخش حمل و نقل جاده‌ای بار و مسافر کشور به لاستیک‌های سنگین و نیمه سنگین در بخش حمل و نقل شهری و برون شهری و ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای اشاره شده بود.

حسن نیا تأکید کرده بود: تسهیل روند تخلیه و ترخیص لاستیک های موجود در بنادر و گمرکات کشور باعث می‌شود تا از این طریق، دست دلالان و واسطه‌ها از این بازار کوتاه و لاستیک به میزان کافی در اختیار مصرف‌کنندگان واقعی که مالکین و رانندگان ناوگان عمومی و جاده ای بار و مسافر است، قرار گیرد.

با گذشت نزدیک به یک هفته از این نامه، علی وکیلی مدیرکل مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه، پیرو نامه حسن نیا رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، در نامه ای به کلیه گمرکات اجرایی عنوان کرد: با توجه به ضرورت جلوگیری از رسوب احتمالی لاستیک های سنگین وارداتی در گمرک اجرایی و در جهت جلوگیری از بروز اختلال در تأمین و توزیع مناسب لاستیک‌های سنگین مورد اشاره در بازار و روانسازی جابجایی بار و مسافر کشور، خواهشمند است نسبت به تسریع و تسهیل تشریفات گمرکی کالای استراتژیک فوق الذکر و با رعایت مقررات اقدام لازم انجام دهید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.