| کد خبر: 216341 |

اهدای جایزه ملی کیفیت به هدلینگ تخصصی نیرو در پروژه خط 7 متروی تهران

هلدینگ تخصصی نیرو از مجموعه سپاسد قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در پروژه خط 7 مترو تندیس نقره جایزه ملی کیفیت را دریافت کرد.

تین نیوز

هلدینگ تخصصی نیرو از مجموعه سپاسد قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در پروژه خط 7 مترو تندیس نقره جایزه ملی کیفیت را دریافت کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، شرکت تخصصی نیرو از مجموعه سپاسد قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در پروژه خط 7 متروی تهران موفق به اخذ نشان نقره جایزه ملی کیفیت شد. 

در این مراسم، نماینده داوری پروژه جایزه ملی کیفیت اظهار داشت: این موضوع یک فرایند دوطرفه (ارزیاب و متقاضی) است و همت دوسویه را می‌طلبد. 

شاکری ادامه داد: طبق پروسه طراحی شده برای جایزه ملی مدیریت پروژه براساس مدیریت PEP بعد از برنامه‌ریزی و ارسال اظهارنامه و مطالعه اظهارنامه، تیم ارزیابی گزارش اول را آماده و ارسال می‌کند. 

وی ادامه داد: امسال تعداد پروژه‌ها 12 پروژه متقاضی بود که 2 پروژه به برنامه نرسید و 10 پروژه ارزیابی جایزه ملی کیفیت شد. 

شاکری گفت: تیم‌های ارزیابی وداوری امسال کار سخت‌تری داشتند، ساختار امتیازدهی تفاوت‌هایی داشت. با 210 آیتم مواجه بودیم و تفاوت عمده مدل PEP با مدل‌های قبلی، تفاوت در موضوع پایداری است. 

نماینده داوری پروژه جایزه ملی کیفیت گفت: یکی از پروژه‌هایی که در این دوره به خوبی مورد ارزیابی قرار گرفت، خط 7 متروی تهران بود. امروز اولین جلسه اهدای جوایز است که به هدلینگ تخصصی نیرو از مجموعه سپاسد این نشان اهداء می‌شود و این پروژه خط 7 متروی تهران از مهمترین پروژه‌هایی بود که در هیأت داوری با آن مواجه بودیم. 

بنا بر این گزارش، در ادامه این مراسم پاکت رتبه جایزه ملی کیفیت به مدیرعامل هدلینگ تخصصی نیرو (رستمی) اهداء شد و این هلدینگ در خط 7 مترو حائز نشان نقره جایزه ملی کیفیت شد. 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.