| کد خبر: 216216 |

◄ عدم اجرای مصوبات مربوط به کرایه‌ حمل کالا در برخی استان‌ها

بر اساس مصوبه 209 شورای عالی هماهنگی ترابری و دستورالعمل‌های تابعه به خصوص نامه تاریخ 14 تیر ماه 99 مدیر کل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مسئولیت حسن اجرای تن-کیلومتر در استان‌ها بر عهده مدیریت‌های استانی است.

تین نیوز

عضو هیئت مدیره انجمن صنفی رانندگان شهرستان میبد از عدم اجرای مصوبه 209 شورای‌ عالی هماهنگی ترابری و دستورالعمل تاریخ 14/ 4 / 99 مدیرکل حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خبر داد.

به گزارش تین نیوز، به گفته حامد امامی میبدی دستورالعمل 14/ 4/ 99 دفتر حمل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به صراحت اعلام کرده که نرخ شاخص تن-کیلومتر، خالص پرداختی به راننده  است و سایر مبالغ همچون کمیسیون دریافتی شرکت‌ها، عوارض دولتی و ... جداگانه محاسبه و به آن اضافه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

وی با ارایه تصویر یک بارنامه که در آن کمیسیون شرکت و ارزش افزوده و دیگر هزینه‌ها به تعرفه حمل کالا به عنوان دریافتی راننده در مبلغ کل کرایه لحاظ شده است خواستار پیگیری این مشکل از سوی  مسئولان با توجه به ضرر و زیان رانندگان و کامیونداران از این موضوع، شد.

به گفته وی بر اساس مصوبه 209 شورای عالی هماهنگی ترابری و دستورالعمل‌های تابعه به خصوص نامه تاریخ 14 تیر ماه 99 مدیر کل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مسئولیت حسن اجرای تن-کیلومتر در استان‌ها بر عهده مدیریت‌های استانی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.