| کد خبر: 216059 |

شهرداری تهران عضو رسمی آیزوکارپ شد

معاون امور بین‌الملل مرکز ارتباطات شهرداری تهران گفت: این نهاد عضو انجمن بین‌المللی طراحان و برنامه‌ریزان شهری و منطقه‌ای (آیزوکارپ) شد.

تین نیوز

معاون امور بین‌الملل مرکز ارتباطات شهرداری تهران گفت: این نهاد عضو انجمن بین‌المللی طراحان و برنامه‌ریزان شهری و منطقه‌ای (آیزوکارپ) شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا از مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، «زهیر صباغ‌پور» در این باره اعلام کرد: این انجمن که پیش از این نیز از طریق معاونت امور بین‌الملل شهرداری طرف تعامل با نظام مدیریت شهری پایتخت بوده و تفاهم‌نامه‌ای برای همکاری با تهران نیز داشته‌است، عضویت رسمی شهرداری تهران را پذیرفت.

وی گفت: عضویت تهران در انجمن بین‌المللی طراحان و برنامه‌ریزان شهری و منطقه‌ای (آیزوکارپ) در جلسه‌ای که پیش از این با حضور «پیروز حناچی» شهردار تهران، «مارتین دابلینگ» رئیس و «فرانک دی‌هانت» دبیرکل آیزوکارپ برگزار شد، مورد بررسی دو طرف قرار گرفته‌بود.

معاون امور بین‌الملل مرکز ارتباطات شهرداری تهران درباره ماهیت و حوزه فعالیت آیزوکارپ افزود: انجمن بین‌المللی طراحان و برنامه‌ریزان شهری و منطقه‌ای یا آیزوکارپ یک سازمان بین‌المللی با سابقه بیش از نیم قرن است که از شروع کار خود در سال ۱۹۶۵ تا به حال توانسته با همکاری اعضای خود، از بیش از ۸۵ کشور جهان، به‌ صورت حرفه‌ای در حوزه طراحی و برنامه‌ریزی شهری و جمع‌آوری و انتشار اطلاعات و انجام پژوهش‌های مرتبط با این زمینه، فعالیت داشته‌باشد.

صباغ‌پور بیان کرد: عضویت رسمی در آیزوکارپ گام مهمی در جهت تبادل دانش در سطح بین‌المللی، برقراری ارتباطات جهانی و توسعه دیپلماسی شهری تهران خواهدبود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.