| کد خبر: 216057 |

چهار کشته و پنج مصدوم درتصادفات ۲۴ ساعت گذشته مازندران

وقوع ۲ تصادف رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در جاده‌های استان مازندران منجر به فوت چهار نفر و مصدومیت پنج نفر از سرنشینان خودروها شد.

تین نیوز

وقوع ۲ تصادف رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در جاده‌های استان مازندران منجر به فوت چهار نفر و مصدومیت پنج نفر از سرنشینان خودروها شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران ، وقوع حادثه رانندگی ساعت ۲۳ شب گذشته یک دستگاه خودروی پژو با چهار سرنشین مرد با یک دستگاه کامیون در محور روستایی " درکاسر " جویبار  منجر به فوت ۲ نفر و مصدومیت سه نفر شد.

بنا بر این گزارش در این حادثه رانندگان ۲ دستگاه خودروی کامیون و سواری پژو به علت شدت صدمات و جراحات وارده در دم جان باختند و سه سرنشین دیگر خودروی پژو نیز مجروح و توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند .

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران اعلام کرد که علت تامه این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

همچنین پلیس راه استان مازندران نیز از وقوع حادثه رانندگی و برخورد پنج دستگاه خودرو با یکدیگر و کشته شدن ۲ نفر به همراه زخمی شدن ۲ تن دیگر در محور هراز شهرستان آمل خبر داد .

بنابر این گزارش ، تصادف بعد از ظهر دیروز در محدوده "لهاش" جاده هراز به وقوع پیوست و طی آن ۲ دستگاه خودروی سواری ، ۲ دستگاه خودروی باری و یک دستگاه کامیون با یکدیگر برخورد کردند.

 در این حادثه، خودروی کامیون واژگون شد و به علت شدت برخورد با خودروی وانت مزدا، هر دو خودرو دچار آتش سوزی شدند.

بر اساس این گزارش ، در این حادثه راننده و سرنشین خودروی مزدا کشته شدند و همچنین راننده خودروی کامیون و ۲ نفر از سرنشینان سایر خودروها مجروح و با حضور عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

 پلیس راه استان مازندران اعلام کرد که علت تامه این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.