| کد خبر: 215984 |

◄ بهره برداری از ناوگان داخلی در سال جهش تولید و به رغم مشکلات اقتصادی

این چهارمین مرحله از ناوگان تولید شده در سال جهش تولید است که با وجود مشکلات اقتصادی و شرایط سخت توانستیم این واحد‌ها را به بهره برداری برسانیم.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت راه آهن نیز در مراسم بهره برداری از واگن های باری و مسافری، گفت: ۵۰ دستگاه واگن باری و مسافری به ارزش ۶۹ میلیارد تومان امروز به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، سعید رسولی افزود: این چهارمین مرحله از ناوگان تولید شده در سال جهش تولید است که با وجود مشکلات اقتصادی و شرایط سخت توانستیم این واحد ها را به بهره برداری برسانیم.

مدیر عامل شرکت راه آهن توضیح داد: شرایط اقتصادی کشور امروز بسیار سخت است و با وجود آنکه ویروس کرونا جولان می دهد، اما با همت و اراده خانواده راه آهن و تولیدکنندگان داخلی توانستیم قدم بلندی در حوزه تولید واگن برداریم.

رسولی اظهار کرد: امروز چهارمین مرحله از واگن ریلی به بهره برداری رسیده است و تولیدات امروز مربوط به تیرماه است که با حضور وزیر راه و شهرسازی به شبکه ریلی کشور اضافه شده است

رسولی تاکید کرد: در بازدید از کارخانجات تولید واگن شاهد رونق و جنب وجوش سازندگان بودیم که این موضوع برای ما بسیار باعث خوشحالی است.

معاون وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: در بین آن هایی که امروز به بهره برداری رسید، ۵ دستگاه واگن حمل اسید وجود دارد که این واگن ها در ماه های گذشته در قالب تفاهم نامه ای به امضا رسیده است و تحویل این واحد ها نشان دهنده عملیاتی شدن تفاهم نامه ها است و بخشی از منابع آن ها امروز وارد مرحله بهره برداری شده است.

گفتنی است، در مرحله نخست امسال و در فروردین ماه، ۵۶ دستگاه ناوگان ریلی به ارزش ۱۲۵ میلیارد تومان، در مرحله دوم ۸۸ دستگاه به ارزش ۱۴۴ میلیارد تومان، در مرحله سوم ۶۵ دستگاه به ارزش ۱۵۶ میلیارد تومان و در مرحله چهارم امسال ۵۰ دستگاه ناوگان دیگر به ارزش ۶۹ میلیارد تومان سرمایه گذاری، در مجموع ۲۵۹ دستگاه ناوگان به ارزش ۴۹۴ میلیارد تومان سرمایه گذاری وارد شبکه ریلی کشور شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.