| کد خبر: 215951 |

مدیرکل بنیاد استان قزوین

◄ با حضور مسئولان ،کلنگ‌ احداث ساختمان اداری بنیاد در محمدیه به زمین زده شد

قزوین| کلنگ‌ احداث ساختمان اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهر محمدیه با حضور مدیرکل بنیاد استان و جمعی از مسئولان به زمین زده شد .

تین نیوز

قزوین| کلنگ‌ احداث ساختمان اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهر محمدیه با حضور مدیرکل بنیاد استان و جمعی از مسئولان به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز-، با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و شهری، کلنگ‌ احداث ساختمان اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهر محمدیه به زمین زده شد.

این پروژه در زمینی به مساحت 620 مترمربع و با زیربنای 355 مترمربع در 2 طبقه با اعتبار 22 میلیارد ریال در مدت 6 ماه ساخته خواهد شد.

در حاشیه این مراسم، یدالله محمدبیگی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین  گفت: با توجه به اینکه 11 درصد جمعیت آمار ایثارگری استان قزوین در محمدیه است، این موضوع باعث شد تا مسئولان بنیاد دفتری را در این شهر به منظور خدمات‌رسانی سریع به جامعه ایثارگران دایر کنند.

وی افزود: ولی این دفتر استیجاری است و هزینه‌های اجاره آن بالاست به همین دلیل مسئولان بنیاد تصمیم گرفتند زمینی را برای ساخت آن در نظر بگیرند که این مهم با رایزنی‌های مختلف با مسئولان مربوطه انجام شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: اکنون کلنگ ساخت احداث ساختمان اداری دفتر بنیاد بر زمین زده شد که تلاش می‌شود عملیات عمرانی آن تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

محمدبیگی با اشاره به اعتبار تخصیص یافته جهت احداث این ساختمان گفت: بیشترین اعتبارات این پروژه از طریق بنیاد مرکز و مابقی نیز از محل اعتبارات استانی جذب شده است.

گفتنی است: در این مراسم، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، حجت‌الاسلام بهاء‌الدین آقاحسینی امام جمعه شهر محمدیه، صادق قندی بخشدار محمدیه، جعفر اکبری‌اصل رئیس دفتر نمایندگی بنیاد در شهر محمدیه، اعضای شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان حضور داشتند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.