| کد خبر: 215890 |

آماده برگزاری جشنواره هوانوردی عمومی لرستان هستیم

مدیر فرودگاه خرم آباد با بیان اینکه فرودگاه برای برگزاری جشنواره هوانوردی عمومی و گردشگری لرستان در روزهای پایانی مرداد آمادگی کامل دارد، از احتمال تعویق جشنواره در صورت ادامه شرایط بحرانی شیوع کرونا خبر داد.

تین نیوز

مدیر فرودگاه خرم آباد با بیان اینکه فرودگاه برای برگزاری جشنواره هوانوردی عمومی و گردشگری لرستان در روزهای پایانی مرداد آمادگی کامل دارد، از احتمال تعویق جشنواره در صورت ادامه شرایط بحرانی شیوع کرونا خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی کاملی با اعلام این خبر عنوان کرد: تلاش داریم جشنواره هوانوردی عمومی و گردشگری لرستان را ۲۸ تا ۳۰ مرداد مطابق برنامه برگزار کنیم.

مدیر فرودگاه خرم آباد افزود: این جشنواره دارای دو قسمت یکی هوانوردی عمومی با هدف معرفی صنعت هوانوردی عمومی به مخاطبان و سرمایه گذاران و دیگری گردشگری با هدف استفاده از ظرفیت های لرستان به عنوان استان بکر و طبیعی است که امیدواریم با تلفیق این دو بخش صنعت گردشگری هوایی را به عنوان پایلوت کشوری در لرستان رونق دهیم.

کاملی گفت: از بخش گردشگری استقبال خوبی شده و فعالان موسیقی سنتی و تورگردان‌ها آمادگی خود را برای رونق این بخش اعلام کرده اند. سیاه چادرهای متعددی در کنار غرفه‌های این بخش دایر می شوند و مخاطبان می توانند ضمن بازدید از جشنواره از تور یک روزه لرستان گردی استفاده کنند.

مدیر فرودگاه خرم آباد اضافه کرد: در بخش هوانوردی عمومی نیز از ظرفیت‌های مرکز وارسی پروازی و خدمات هوایی برای اجرای نمایش های هوایی هواپیماهای سبک و فوق سبک، چتربازی و پرش از ارتفاع، اسکای دایوینگ، بالون سواری، گلایدر و پاراگلایدر و غیره استفاده می شود. همچنین شرکت‌های فعال در حوزه ساخت هواپیماهای مدل نیز در این بخش حضور فعال خواهند داشت.

او در عین حال با اشاره به اینکه لرستان در وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا قرار دارد، گفت: تمام هماهنگی های لازم را برای برپایی شایسته این رویداد انجام داده این، در عین حال برای برگزاری جشنواره تابع مقررات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم و احتمال تعویق زمان برپایی آن وجود دارد.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.