| کد خبر: 215880 |

سایپا به تدریج از زیان خارج می‌شود

قائم مقام سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش گفت: در صورت لحاظ شدن قیمت‌های جدید محصولات در صورت‌ های مالی به تدریج شاهد خروج این شرکت خودروسازی از شمول زیان خواهیم بود.

تین نیوز

قائم مقام سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش گفت: در صورت لحاظ شدن قیمت‌های جدید محصولات در صورت‌ های مالی به تدریج شاهد خروج این شرکت خودروسازی از شمول زیان خواهیم بود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مجید باقری امروز (شنبه) در خاتمه مراسم قرعه کشی طرح پیش‌فروش مشارکت در تولید سایپا در پاسخ به ایرنا افزود: مطابق آنچه در سامانه اطلاع‌رسانی ناشران (کدال) قابل مشاهده است، بخش زیادی از زیان سال‌های گذشته سایپا جبران شده است.

وی گفت: سایپا همواره در تلاش بوده تا با افزایش تیراژ تولید و ارتقای کیفیت محصولات و رضایتمندی مشتریان خود را در دستور کار قرار داده است.

باقری بیان داشت: در تعامل با شورای رقابت، صورت‌های مالی مصوب و حسابرسی شده سایپا در اختیار این شورا قرار گرفت و متناسب با آن و همچنین قیمت‌های جدید نهاده‌های تولید، قیمت‌های جدید محصولات دریافت شد.

 وی تاکید کرد: اگر این قیمت‌های جدید در صورت‌های مالی لحاظ شود، به تدریج شاهد خروج سایپا از شمول زیان خواهیم بود.

این مقام مسوول سایپا خاطرنشان کرد: پس از ابلاغیه کمیته خودرو و مساعدت و همراهی پلیس راهور، از ابتدای تیر ماه هیچ خودروی بدون پلاک از سایت‌های خودروسازان خارج نشده است.

وی اظهار داشت: خروج بدون پلاک خودروها فقط برای دو خودروی ساندرو و استپ وی اتفاق افتاده که آن هم نیاز به پیگیری های از سوی سازمان حفاظت محیط زیست  دارد و نیازمند اخذ مجوزهایی است.

استانداردهای ۸۵ گانه

باقری همچنین در پاسخ به پرسش دیگری ایرنا در خصوص ارسال نشدن مدارک مربوط به پاس کردن استانداردهای ۸۵ ساله به سازمان ملی استاندارد ایران خاطرنشان کرد: مدارک یکی از خودروهای جدید تولیدی سایپا نقص داشته که تا پیش از تحویل به مشتریان، مدارک مربوطه تحویل سازمان ملی استاندارد خواهد شد و این مساله هیچ مشکلی برای عرضه محصولات یاد شده ایجاد نمی‌کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.