| کد خبر: 215845 |

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق قزوین

◄ ۶۲۰ هزار و ۶۴۸ مشترک برق در بخش‌های خانگی، صنعتی، تجاری و کشاورزی استان قزوین

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق قزوین گفت استان قزوین دارای ۶۲۰ هزار و ۶۴۸ مشترک برق در بخش‌های خانگی، صنعتی، تجاری و کشاورزی است.

تین نیوز

قزوین| معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق قزوین گفت استان قزوین دارای ۶۲۰ هزار و ۶۴۸ مشترک برق در بخش‌های خانگی، صنعتی، تجاری و کشاورزی است.

یوسف اینانلو اظهار داشت: میزان پیک بار مصرفی برق استان در سال گذشته و تا ۳۱ تیرماه به ۸۲۱ مگاوات رسیده بود که این میزان مصرف در مدت زمان یاد شده امسال ۸۳۶ مگاوات به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه اتفاقی که امسال در حوزه مدیریت مصرف روی داده، همکاری مشترکان با حوزه شرکت برق بوده تا جایی که براساس تفاهم نامه‌های صورت گرفته با مشترکان صنعتی مبنی بر خاموشی و یا کاهش میزان اوج مصرف از ساعت ۱۲ تا ۱۶، این مساله مورد رعایت قرار گرفته است.

اینانلو خاطرنشان کرد: هر چند شرکت توزیع برق استان قزوین از مشترکان خود خواسته تا در زمان اوج پیک بار، یعنی از ساعت ۱۲ تا ۱۶ نسبت به کاهش میزان مصرف برق خود اقدام کنند اما با توجه به افزایش دمای هوا در هفته جاری، از مشترکان حوزه‌های صنتعی، کشاورزی، خدماتی و خانگی درخواست داریم تا این زمان را از ساعت ۱۱ اعمال کنند.

وی تصریح کرد: شهروندان در ساعت اوج بار باید تا حد ممکن از دور کند کولرهای آبی استفاده کرده و از مصرف وسایل برقی مانند اتو، ماشین‌های لباسشویی و ظرفشویی، جارو برقی و سایر لوازم خانگی خودداری کرده و از روشن کردن لامپ‌های اضافی در طول روز نیز خودداری کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.