| کد خبر: 215844 |

رئیس سازمان صمت استان قزوین

◄ کلنگ پروژه فرآوری کربنات کلسیم «آهک» درشهرستان آوج به زمین زده شد

در هفته هفتم پویش ملی تولید - تداوم امید وزارت صمت در شهرستان آوج شاهد کلنگ زنی پروژه فرآوری کربنات کلسیم «آهک» هستیم.

تین نیوز

قزوین| رئیس سازمان صمت استان قزوین گفت: بسیار خوشحالیم که در هفته هفتم پویش ملی تولید - تداوم امید وزارت صمت در شهرستان آوج شاهد کلنگ زنی پروژه فرآوری کربنات کلسیم «آهک» هستیم.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور عیسی قبادی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، حجت اسلام هاشمی و صالحی نماینده ولی فقیه و امامان جمعه آوج و آبگرم، علیرضایی فرماندار شهرستان آوج، افضلی رئیس سازمان صمت قزوین و دبیر کارگروه تسهیل استان، زکی زاده مدیر کل دفتر امور اقتصادی استانداری، علیخانی مدیر کل دفتر جذب و سرمایه گذاری و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و مدیران عامل بانک‌های عضو کارگروه برگزار شد.

رئیس سازمان صمت استان قزوین در این جلسه اظهار کرد: فعال کردن ظرفیت‌های خالی صنعت و معدن استان از سیاست‌های دولت و وزارت صمت است که با فعال شدن این ظرفیت‌ها شاهد اشتغال بیش از پیش بینی‌های انجام شده در سال ۹۹ خواهیم بود.

افضلی در ادامه به موضوع تعیین تکلیف مجوزهای تأسیس صادر شده صنعتی و معدنی آوج اشاره کرد و گفت: به دنبال تعیین تکلیف نهایی این مجوزها و تشویق و ترغیب سرمایه گذاران به منظور سرمایه گذاری در شهرستان آوج هستیم.

رئیس سازمان صمت در ادامه افزود: وجود معادن با پتانسیل و ذخایر بالا و تنوع کنسانتره و دسترسی به شاهراه‌های مواصلاتی کشور از مزایای نسبی آوج است که در همین راستا اقدامات گسترده‌ای در سال جهش تولید از سوی سازمان صمت استان در دست اجرا است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.