| کد خبر: 215809 |

سرپرست خدمات شهری منطقه یک شهرداری قزوین

◄ ساماندهی وانت بارهای میوه فروش درشهر قزوین اجرایی خواهد بود

قزوین|سرپرست خدمات شهری منطقه یک شهرداری قزوین با بیان اینکه ساماندهی وانت بارها موضوع جدی است، گفت: تجمع و فعالیت وانت بارهای میوه و تره بار فروشی درحاشیه خیابان و بلوارها که از دیرباز به یک عادت کسب و کار برای این افراد تبدیل شده، علاوه بر بد منظر کردن ورودی و معابر شهر باعث بروز مشکلاتی برای شهروندان شده است.

تین نیوز

قزوین| سرپرست خدمات شهری منطقه یک شهرداری قزوین با بیان اینکه ساماندهی وانت بارها موضوع جدی است، گفت: تجمع و فعالیت وانت بارهای میوه و تره بار فروشی درحاشیه خیابان و بلوارها که از دیرباز به یک عادت کسب و کار برای این افراد تبدیل شده، علاوه بر بد منظر  کردن ورودی  و معابر شهر باعث بروز مشکلاتی برای شهروندان شده است.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، مهرشادعسگری افزود: دستفروشان سطح شهر در قالب بازار روز با هدف جلوگیری از ایجاد سد معبر توسط سازمان ساماندهی مشاغل شهری ساماندهی شده ودرتلاش هستیم تا ساماندهی وانت بارهای میوه فروش درمنطقه یک  شهراجرایی شود.

وی اضافه کرد: بر همین اساس شهرداری منطقه یک به دنبال آن است تا با انتقال وانت بارها با هماهنگی  و همکاری سایر ارگانهاو سازمانهای زیربط به روز بازارهای تحت پوشش این سازمان، نسبت به حل مشکل موجود اقدام کند.

سرپرست خدمات شهری منطقه یک شهرداری با تاکید بر نقش نظارتی  این واحد شهرداری گفت: پیگیری و نظارت دقیق بر پروژه های مربوطه ،نظافت معابر،پسماندها،فضای سبز، ساماندهی مشاغل  وسد معبرشهرداری وجود دارد که موجب تسریع در این پروژه‌ها می گردد.

مهرشاد عسگری بیان کرد: توزیع عادلانه امکانات و منابع بین مناطق مختلف شهری و دستیابی برابر شهروندان به امکانات، عدالت اجتماعی از تاکیدات شهردار محترم قزوین بوده که رضایت عمومی  را در پی دارد.

وی با اشاره به  اینکه محرومیت زدایی از چهره شهرمهمترین اولویت مجموعه مدیریت شهری است، بیان داشت:  توجه به رفع مشکلات  شهری در مناطق محروم نیز بیش از پیش توسعه یابد و  اولویت در ساماندهی این مناطق، زمینه سیاست گذاری ها و برنامه ریزی های مدیریت شهری می باشد.

وی ازاحداث پارک  بانوان درجنوب شهر توسط معاونت عمرانی شهرداری قزوین خبرداد عنوان کرد: احداث پارک بانوان به مساحت 4هکتار درجنوب شهر وبهره برداری از پاتوق محله ها درچند نقطه از جنوب شهر  در جهت خدمات بهتر به شهروندان ساکن در این منطقه یاد نمود و این اقدامات را در جهت توزیع عادلانه امکانات دانست.

سرپرست خدمات شهری منطقه یک شهرداری قزوین خاطر نشان کرد: انجام عملیات لایروبی توسط سازمان مدیریت پسماند ،کانال کشی جدید درانتهای رودخانه  بازار ،لوله گذاری برخی مسیرها در نواحی  منفصل شهری توسط معاونت عمرانی منطقه یک  با هدف کاهش نقاط آبگیر در فصول بارندگی و به منظور جلوگیری از آسیب های احتمالی ناشی از بارش های شدید پاییزو زمستان وپیشگیری از وقوع سیلاب در منطقه تحت نظارت دانست.

این مسئول از شهروندان خواست از ریختن پسماندهای شهری و نخاله های ساختمانی در جوی های آب، کانال ها و منهول ها، خودداری نموده و در صورت مشاهده هرگونه آبگرفتگی در نقاط مختلف شهر با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند تا در اسرع وقت  موارد مطرح شده، پیگیری و رفع مشکل شود.

عسگری با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های شهری اظهار داشت: زیباسازی چهره بصری شهر یکی از مولفه‌های حائز اهمیت است که در تعاملات اجتماعی شهروندان تاثیر به‌سزایی دارد.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر موضوعات در حال پیگیری  اقدام در زمینه  نورپردازی پل امام رضا(ع) توسط سازمان زیباسازی شهرداری ،نقاشی دیوارهای مناطق کم برخودار اشاره نمود.

سرپرست خدمات شهری منطقه یک شهرداری قزوین گفت: از آنجا که پیاده روهای شهر می تواند نقشی اساسی در ارتقای سلامت و تسهیل عبور و مرور شهروندان ایفا نماید ،مدیریت محترم منطقه یک تاکید فراوانی بر افزایش سطح نوسازی معابر عمومی شهر دارد.

وی از اجرای عملیات پیاده روسازی از میدان ولیعصر تا انتهای هتل مرمرخبرداد افزود: : این اقدام به منظور بهبود عبور و مرور و افزایش رفاه شهروندان  بزودی آغاز خواهد گردیده

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.