| کد خبر: 215752 |

محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی از روز گذشته چهارشنبه اول مردادماه تا روز شنبه ۴ مردادماه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

تین نیوز

رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی از روز گذشته چهارشنبه اول مردادماه تا روز شنبه ۴ مردادماه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد. 

به گزارش تین نیوز بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، علیرضا قدمی در تشریح این خبر، گفت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت های ترافیکی از ساعت ۱۲ ظهر دیروز چهارشنبه اول مردادماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۴ مردادماه  در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت ۶ صبح روز شنبه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ قدمی با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس، تصریح کرد: تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه از کرج ابتدای اتوبان تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستفر در محل از  ساعت ۱۸ تا ۲۴  همان روز از مرزن آباد به سمت کرج – تهران یک طرفه می شود. 

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد کلیه تریلر ها از محور هراز، عنوان کرد: تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهار شنبه اول مردادماه و همچنین از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای پنج شنبه و جمعه ۲ و ۳ مردادماه از محور هراز ممنوع است. 

سرهنگ قدمی، اظهار کرد: تردد خودروها از ساعت ۱۵ تا ۲۲ روز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۷ تا ساعت ۲۲ همان روز در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، تردد از آب اسک به سمت رودهن یک طرفه می شود. 

وی در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.