| کد خبر: 215736 |

◄ همکاری کامیونداران برای تخلیه سریع بنادر

ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌های ساحلی، همکاری با وزارت صمت برای تسریع در انتقال کالا از بنادر به سراسر کشور را کلید زدند.

تین نیوز

ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌های ساحلی،  همکاری با وزارت صمت برای تسریع در انتقال کالا از بنادر به سراسر کشور را کلید زدند.

به گزارش تین نیوز، بر اساس نامه رئیس دفتر معاون اول رئیس جمهور در خصوص همکاری بخش حمل و نقل با وزارت صمت برای انتقال سریع کالا و نهاده‌های موجود در بنادر، مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌های ساحلی، هماهنگی جهت انجام این کار را آغاز کردند.

بر اساس این گزارش، در نامه‌ دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به ادارات کل این سازمان در استان‌های ساحلی برای انجام هماهنگی‌های لازم جهت تسریع در حمل کالاهای مذکور به سراسر کشور تاکید شده است.

به گزارش تین نیوز، چند روز پیش معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران، میزان کالاهای غیر کانتینری موجود در بنادر و گمرکات کشور را اعلام کرد.

مهرداد جمال ارونقی اظهار داشت: میزان کالای غیر کانتینری که کالاهای اساسی را تشکیل می‌دهند حدود ۳.۵ میلیون تن است که در بنادر و گمرکات موجود است.

وی افزود: میزان کالاهای غیر کانتینری و غیر اساسی نیز ۳.۳ میلیون تن است که در بنادر و کشتیرانی موجودند.

مدیرکل امور بندری سازمان بنادر نیز پیشتر با اشاره به اینکه هم‌اکنون در بنادر کشور نزدیک به ۹۲ هزار TEU کانتینر و ۷ میلیون تن کالاهای غیرکانیتنری موجود است، گفت: از این میزان ۳.۶ میلیون تن را کالاهای اساسی به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، روانبخش بهزادیان افزود: در میان بنادر کشور، بندر امام خمینی (ره) و بندر شهید رجایی با ۳.۵ و ۲.۳ میلیون تن بیشترین موجودی کالاهای غیرکانتینری را به خود اختصاص داده‌اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.