| کد خبر: 215717 |

ساختمان 10 واحدی طعمه حریق شد/نجات 16 نفر از شهروندان

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران یک ساختمان 10 واحدی در منطقه سعادت آباد طعمه حریق شد و 16 نفر از شهروندان نجات پیدا کردند.

تین نیوز

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران یک ساختمان 10 واحدی در منطقه سعادت آباد طعمه حریق شد و 16 نفر از شهروندان نجات پیدا کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس از وقوع یک فقره آتش سوزی در شمال غرب تهران خبر داد.

وی افزود: در ساعت ۱۰:۰۷ صبح امروز وقوع یک فقره آتش سوزی در منطقه سعادت‌آباد، میدان فرهنگ به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اطلاع داده شد.

ملکی گفت: بلافاصله ماموران آتش نشانی از سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند که مشخص شد یک ساختمان پنج طبقه ۱۰ واحدی طعمه حریق شده‌است.

وی ادامه داد: اطاقک سرایداری در طبقه منفی یک این ساختمان دچار حریق شده و در آتش می‌سوخت و دود زیادی به راه پله‌ها وارد شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: برخی از ساکنان به داخل تراس‌ها آمده بودند که مجموعا ۱۶ نفر به وسیله نردبان هیدرولیکی و از طریق راه پله به بیرون ساختمان هدایت شدند.

وی خاطرنشان کرد: همزمان تلاش برای اطفای حریق که در حال سرایت به خودروهای پارک شده در پارکینگ بود آغاز شد.

ملکی گفت: خوشبختانه هیچ فردی مصدوم نشد اما ضرورت دارد ساکنان نسبت به تأمین امنیت اطاقک‌های سرایداری توجه بیشتری داشته باشند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.