| کد خبر: 215707 |

سامانه پایش انرژی راه اندازی می‌شود

رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از راه اندازی سامانه پایش انرژی با همکاری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، معاونت فناوری ریاست جمهوری و سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، خبر داد.

تین نیوز

رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از راه اندازی سامانه پایش انرژی با همکاری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، معاونت فناوری ریاست جمهوری و سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد شکرچی زاده رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از راه اندازی سامانه پایش انرژی با همکاری مرکز تحقیقات، معاونت مسکن و ساختمان، معاونت فناوری ریاست جمهوری و سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور خبر داد و گفت: بر اساس ماده ۴۴ برنامه ششم توسعه، مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی موظف شده است تا سامانه پایش انرژی را ایجاد کند که این موضوع در آیین نامه اجرایی ماده ۱۸ اصلاح الگوی مصرف نیز آمده است.

رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی ادامه داد: به منظور راه اندازی سامانه پایش انرژی، مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی همکاری مشترک با معاونت مسکن و ساختمان و همچنین معاونت فناوری ریاست جمهوری و سازمان های نظام مهندسی را برای راه اندازی سامانه آغاز کرده است.

شکرچی زاده راه اندازی سامانه پایش انرژی را اقدامی مهم ارزیابی کرد و توضیح داد: راه اندازی سامانه به جهت آنکه می تواند وضعیت موجود مصرف انرژی در ساختمان ها را به شکل به روز نشان دهد و همچنین به منظور سیاستگذاری در برنامه های آتی، بسیار مناسب است و می تواند به شرکت های خدمات انرژی کمک کند تا بازاریابی را بهتر انجام دهند.

وی تصریح کرد: مقدمات راه اندازی سامانه پایش انرژی آغاز شده و امید است با پشتیبانی که از وزارت راه و شهرسازی و همچنین سازمان برنامه و بودجه به منظور تامین منابع کار به خوبی پیش برود.

وی گفت: در حال حاضر مکانی در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به این امر اختصاص یافته است و امیدواریم کار به نحو مناسب پیش برود.  

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.