| کد خبر: 215689 |

تعویض رایگان کارت‌بلیط‌های سوخته اتوبوس در شهرکرد

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد از تعویض رایگان کارت بلیط‌های سوخته توسط سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر در شهرستان شهرکرد خبر داد.

تین نیوز

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد از تعویض رایگان کارت بلیط‌های سوخته توسط سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر در شهرستان شهرکرد خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مهرداد میرزائیان در خصوص سوختن کارت بلیط‌های اتوبوس شهری و بلاستفاده شدن آن‌ها، اظهار کرد: تنها کارت بلیط‌هایی که موارد خراشیدگی، سوختگی با آتش و شکستگی نداشته باشند، توسط سازمان‌ مدیریت حمل و نقل و بار و مسافر  به صورت رایگان تعویض خواهند شد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد دریافت مبلغی بیش از تعرفه سال ۹۹ را توسط رانندگان تاکسی از شهروندان اقدامی خودسرانه و غیرقانونی دانست و تاکید کرد: با افزایش ۲۰ درصدی کرایه ناوگان تاکسیرانی چنانچه رانندگان تاکسی مبلغی بیش از نرخ اعلام شده سال ۹۹ از مسافران دریافت کنند، با آن‌ها به صورت جدی برخورد خواهد شد.

وی با اشاره بر شیوع موج دوم کرونا، رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط رانندگان و شهروندان را ضروری دانست و بیان کرد: از زمان آغاز اجرای طرح فاصله‌گذاری‌اجتماعی به تمامی رانندگان تاکسی از طریق پیامک اعلام شده که موظف به اجرا و رعایت  فاصله‌گذاری اجتماعی هستند و این طرح به صورت جدی پیگیری می‌شود.

میرزائیان در ادامه تشریح کرد: در حال حاضر به صورت شبانه‌روزی تاکسی‌ها و اتوبوس‌های سطح شهر توسط اکیپ سازمان ضدعفونی می‌شوند و ماسک و دستکش در حدتوان سازمان در اختیار رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی قرار داده شده است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: همشهریان موارد تخلف در نرخ کرایه تاکسی‌ها، نصب نشدن نرخ کرایه در تاکسی‌ها و رعایت نکردن فاصله‌گذاری‌اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی را همراه با کد تاکسی به شماره ۰۳۸۳۳۳۷۰۰۱۴ اطلاع دهند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.