| کد خبر: 215681 |

طراحی ۲۵۰ جایگاه حمل و نقل عمومی با طراحی نوین شهری در کرمان

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان با اشاره به اقدامات در خصوص تحول زیرساختی این شهر گفت: ۲۵۰ جایگاه حمل و نقل عمومی با طراحی نوین شهری به‌زودی در کرمان احداث می‌شود.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان با اشاره به اقدامات در خصوص تحول زیرساختی این شهر گفت: ۲۵۰ جایگاه حمل و نقل عمومی با طراحی نوین شهری به‌زودی در کرمان احداث می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، هادی خدادادی شبانگاه سه‌شنبه در جمع رسانه‌ها با اشاره به فرسودگی برخی جایگاه‌های اتوبوسرانی شهری کرمان افزود: شهرداری برنامه‌ریزی لازم برای احداث جایگاه‌های اتوبوس را با ساختار و طراحی نوین، در شهر اجرا و نصب می‌کند.

وی اظهار داشت: هم‌اینک طراحی جدید این جایگاه‌ها انجام شده و با جذب سرمایه‌گذار و عقد قرارداد، این اقدام را به‌سرعت به سرانجام می‌رسانیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ادامه داد: جایگاه‌های جدید حمل و نقل عمومی کرمان به‌منظور بهره‌برداری از تبلیغات محیطی به مدت یک یا ۲ سال در اختیار سرمایه‌گذار قرار خواهد گرفت و پس از پایان قرارداد، به شهرداری برگشت داده می‌شود.

وی گفت: سرمایه‌گذاران می‌توانند پس از انتشار فراخوان ازسوی سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری، شرایط را بررسی و در این زمینه مشارکت کنند.

خدادادی همچنین از بازسازی ناوگان اتوبوسرانی در شهر کرمان خبر داد و افزود: به دستور شهردار کرمان، بازسازی اتوبوس‌های فرسوده آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود که این مهم تا ۶‌ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.