| کد خبر: 215679 |

نیمی از متوفایان حوادث رانندگی پایتخت موتورسوار هستند

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور با اشاره به اینکه ۴۸ درصد متوفیان حوادث رانندگی تهران در طول سه ماهه اول امسال مربوط به راکبان موتورسیکلت بوده است، گفت: ۵۶ درصد این افراد در معابر بزرگراهی تردد داشتند.

تین نیوز

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور با اشاره به اینکه ۴۸ درصد متوفیان حوادث رانندگی تهران در طول سه ماهه اول امسال مربوط به راکبان موتورسیکلت بوده است، گفت: ۵۶ درصد این افراد در معابر بزرگراهی تردد داشتند.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس راهور پایتخت سرهنگ «احسان موُمنی» روز چهارشنبه با اشاه به افزایش این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، افزود: حدود نیمی از متوفیان در بازه سنی ۱۸ تا ۳۰ سال قرار دارند و بر اثر بی‌احتیاطی و رعایت نکردن قوانین و مقررات جان خود را از دست داده‌اند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران در پاسخ به این سوُال که بیشترین فراوانی تصادف‌ها در چه معابری به وقوع پیوسته، بیان کرد: ۵۶ درصد آنها در معابر بزرگراهی مانند بزرگراه امام علی(ع)، بزرگراه آزادگان، بزرگراه شهید مدرس، بزرگراه شهید همت به وقوع پیوسته است.

این مقام انتظامی به موتورسوارن توصیه کرد که در هنگام رانندگی حتماً از کلاه ایمنی استفاده کنند و در صورت امکان از تردد در معابر بزرگراهی به علت سرعت زیاد وسایل نقلیه خودداری کنند.

وی همچنین از راکبان موتورسیکلت در پایتخت خواست در هنگام تردد از منتهی‌الیه سمت راست راه عبور کرده و از حرکت در خط سرعت خودداری کنند.

وی اضافه کرد: موتورسواران در کلیه ساعت‌های شبانه‌روز برای بهتر دیدن و بهتر دیده شدن توسط وسایل نقلیه دیگر، چراغ جلو را روشن نگهدارند و همانند سایر وسایل نقلیه به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی پایبند باشند تا شاهد وقوع حوادث دلخراش در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.