| کد خبر: 215668 |

محور کندوان بازگشایی شد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چالوس و کلاردشت اعلام کرد: محور چالوس به کرج که از صبح امروز به دلیل ریزش کوه مسدود شده بود با تلاش راهداران بازگشایی شد.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چالوس و کلاردشت اعلام کرد: محور چالوس به کرج که از صبح امروز به دلیل ریزش کوه مسدود شده بود با تلاش راهداران بازگشایی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مهدی صفایی عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: صبح امروز با ریزش کوه در دهانه شمالی تونل در منطقه هفت برادران، جاده چالوس به کرج مسدود شد.

وی ادامه داد: با تلاش چند ساعته سه اکیپ راهداری به همراه ۲ دستگاه لودر این مسیر پاکسازی شد و همچنین عملیات لق گیری سنگ های در حال ریزش در این محل نیز اجرا شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چالوس و کلاردشت گفت: در حال حاضر تردد در جاده چالوس - کرج بدون هیچگونه مشکلی در جریان است و ترافیک ایجاد شده نیز در حال کاهش است.

وی خاطر نشان کرد: از طول مسیر حدود ۷۸ کیلومتر کندوان حوزه مازندران، حدود ۳۰ کیلومتر آن حادثه خیز است یعنی صخره ای بوده و هر آن ممکن است در طول این مسیر حادثه رخ دهد.

جمعه گذشته نیز سقوط یک تخته سنگ از کوه بر روی یک دستگاه خودروی سواری در جاده چالوس - کرج محدوه هزار چم باعث کشته شدن یک کودک و مجروح شدن یک زن شده بود.

حدود ۸۰ کیلومتر از مسیر ۱۶۰ کیلومتری جاده کوهستانی چالوس - کرج (کندوان) جز حوزه استحفاظی مازندران و بقیه نیز مربوط به استان البرز است که بیش از ۱۵ تونل کوچک و بزرگ و تعدادی پل در طول مسیر دارد.

جاده کندوان در سال ۱۳۱۲ ساخته شد و در روزهای پایانی هفته و تعطیلات با آمار روزانه سه هزار تردد جزو یکی از محورهای شریانی و پرتردد خطه شمال کشور است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.