| کد خبر: 215660 |

موج دوم کرونا تمامی پروازهای فرودگاه نوشهر را لغو کرد

همزمان با شیوع مجدد کرونا در مازندران و قرار گرفتن شهرستان نوشهر در وضعیت قرمز ، تمامی پروازهای فرودگاه این شهرستان تا اطلاع ثانوی لغو شد.

تین نیوز

همزمان با شیوع مجدد کرونا در مازندران و قرار گرفتن شهرستان نوشهر در وضعیت قرمز ، تمامی پروازهای فرودگاه این شهرستان تا اطلاع ثانوی لغو شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مدیر فرودگاه نوشهر روز سه‌شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: هر هفته حدود ۱۰ سورتی پرواز در مسیرهای رفت و برگشت نوشهر - تهران و نوشهر - مشهد برقرار بود که با شیوع دوباره بیماری کووید-19طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا این پروازها لغو شد.

اکبر فریفته اعلام کرد: تا زمان عادی شدن وضعیت استان مازندران پروازهای فرودگاه نوشهر در مسیر ورودی و خروجی لغو خواهد بود.

پیش از این نیز تمامی پروازهای فرودگاه نوشهر به خاطر کرونا از اوایل اسفند ماه تا یازدهم اردیبهشت امسال لغو شده بود. 

استان مازندران پس از ۲ ماه طی کردن مسیر نزولی و باثبات در شیوع ویروس کرونا ، از اواسط تیر ماه امسال بار دیگر وارد وضعیت قرمز شد ، وضعیتی که کارشناسان ، مسئولان بهداشت و درمان و قاطبه مردم آن را نتیجه رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و عادی‌انگاری بیماری کووید ۱۹ می دانند.

وزارت بهداشت از هفته پیش مازندران را جزو استان‌ها قرمز کرونایی اعلام کرد ، ضمن اینکه بر اساس اعلام رسمی ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۳۸۳ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستانهای مازندران بستری شدند و در همین مدت هم تعداد ۲۶۲ نفر از افراد بستری از بیمارستانها مرخص شدند. در حال حاضر یک هزار و ۷۲۵ بیمار مشکوک به کرونا در مرکز درمانی زیر پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند.

آمار بیماران بستری در این استان اواخر خرداد و اوایل تیر ماه امسال به کمتر از ۳۰۰ نفر رسیده بود.

مازندران سه فرودگاه نوشهر، ساری و رامسر دارد .

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.