| کد خبر: 215603 |

130 کیلومتر روکش آسفالت در اردبیل اجرا می‌شود

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در سالجاری عملیات روکش و آسفالت 130 کیلومتر از راه‌های مواصلاتی استان اردبیل اجرایی می‌شود.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: در سالجاری عملیات روکش و آسفالت 130 کیلومتر از راه های مواصلاتی استان اردبیل اجرایی می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، کلیم الله وثوقی 31 تیرماه در جریان بازدید از عملیات روکش آسفالت در محور اردبیل – آستارا اظهار کرد: با تلاش اکیپ های راهداری عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محورهای مواصلاتی استان در حال انجام است که تا پایان فصل کاری این برنامه ادامه خواهد داشت.

وی از اختصاص 60 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح های روکش و آسفالت محورهای مواصلاتی استان خبر داد و خاطرنشان کرد: این برنامه در محورهای شمالی، جنوبی و شرق و غرب استان در حال انجام است تا هموطنان در ترددهای روزانه خود با مشکلی روبرو نشوند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل یکی از محورهای پرتردد استان را راه چهاربانده اردبیل به نمین و اتصال به آستارا اعلام کرد و گفت: در این مسیر به طول چهار کیلومتر عملیات بهسازی و روکش آسفالت و همچنین چهار کیلومتر درزگیری و لکه گیری با 2 میلیارد تومان اعتبار شروع شده است.

وثوقی افزود: با جذب اعتبارات سال 99 و با همکاری فرمانداران تلاش بر این است تا طرح های توسعه ای در این حوزه عملیاتی شده و برای زمستان از لحاظ تردد در محورهای صعب العبور و پرتراکم با مشکلی روبرو نشویم.

وی تصریح کرد: کیفیت بهسازی و روکش آسفالت با تولید و تهیه قیر و آسفالت در اردبیل در سطح رضایت بخشی است و ما سعی داریم نیاز خود را در این زمینه از کارخانه های فعال در شهرهای مختلف تامین کنیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل به مصوبه اخیر مجلس برای تامین قیر مورد نیاز آسفالت راه های روستایی اشاره و بیان کرد: دولت در این زمینه تامین اعتبار کرده و برای توسعه راه های روستایی برنامه ریزی مناسبی را با هدفگذاری مشخص انجام خواهد داد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.