| کد خبر: 215586 |

قانون سوخت کم‌سولفور را کامل اجرا می‌کنیم

کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران قبل از موعد مقرر اجرای الزامات کنوانسیون جلوگیری از آلودگی دریا، اقدام به تدارک سوخت کم‌سولفور مطابق با قوانین به کشتی‌ها کرده است.

تین نیوز

 کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران قبل از موعد مقرر اجرای الزامات کنوانسیون جلوگیری از آلودگی دریا، اقدام به تدارک سوخت کم‌سولفور مطابق با قوانین به کشتی‌ها کرده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی "کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران" این شرکت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: این شرکت به عنوان بزرگترین شرکت کشتیرانی خاورمیانه و بازوی حمل و نقل دریایی کشور، همواره بر رعایت دقیق کلیه الزامات قوانین و مقررات ملی و بین المللی بر روی کشتی های ناوگان تاکید داشته و در همین خصوص سابقه بازرسی و ممیزی‌های ادواری که از سوی مراجع دریایی مستقل ملی و بین‌المللی انجام می‌شوند کاملاً مبین این واقعیت است که  این شرکت به بهترین کیفیت و در بالاترین سطوح، قوانین بین‌المللی دریایی را در فرآیند کاری خود به اجرا می‌گذارد.

در همین راستا از ماه‌ها قبل آمادگی‌های لازم برای اجرای الزامات کنوانسیون جلوگیری از آلودگی دریا (مارپول) مربوط به استفاده از سوخت کم‌سولفور در کشتی‌های "ناوگان ملی" اجرایی شده و قبل از موعد مقرر اجرای الزامات در ابتدای ژانویه سال جاری میلادی(تعیین شده از سوی IMO)، تجهیزات کشتی ها به روزرسانی شده و سوخت منطبق (کم سولفور) برای استفاده کشتی‌های ناوگان تدارک شده است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: "کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران" در شرایط تحریم های ناجوانمردانه استکبار جهانی و علی‌رغم تمام شیطنت های ایادی آمریکا در جهان، تمام تلاش خود را جهت پاسداشت عزت و اقتدار کشور انجام خواهد داد و به تمامی ذی‌نفعان این شرکت اطمینان می دهد رعایت استانداردهای جهانی و پروتکل های زیست محیطی همواره سرلوحه فعالیت‌های این شرکت بوده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.