| کد خبر: 215529 |

فعالیت تجاری مرز چذابه از سر گرفته می‌شود/ لزوم رعایت بهداشت

فرماندار دشت آزادگان گفت: مرز چذابه از روز پنجشنبه دوم مردادماه امسال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زمینه بیماری کرونا برای فعالیت‌های تجاری بازگشایی می ‌شود.

تین نیوز

فرماندار دشت آزادگان گفت: مرز چذابه از روز پنجشنبه دوم مردادماه امسال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زمینه بیماری کرونا برای فعالیت‌های تجاری بازگشایی می ‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، حمید سیلاوی با اشاره به بسته شدن مرز تجاری چذابه بعد از انتشار ویروس کرونا در اسفندماه سال گذشته، بیان کرد: با توجه به نیاز منطقه در زمینه صادرات کالا با پیگیری مستمر و رایزنی با کشور عراق، موافقت دولت مرکزی عراق مبنی بر بازگشایی مرز تجاری چذابه گرفته شد.

وی افزود: با برگزاری نشست بین مقامات استانی و عراقی و بعد از تصمیم‌گیری‌ها، رفع مشکلات و تعهدات دو طرفه از جمله رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زمینه ویروس کرونا، برای بازگشایی مرز چذابه از روز دوم مردادماه سال جاری به توافق رسیدیم.

سیلاوی ادامه داد: ورود کامیون‌ها به مرز چذابه از ساعت ۶ صبح آغاز می‌شود و کار ارزیابی و ترخیص کالا از ساعت هشت صبح تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت.

فرماندار دشت آزادگان گفت: کار ترخیص کالا روزانه طبق زمان تعیین شده و در طول هفته انجام خواهد شد.

وی از تجار خواست پروتکل‌های بهداشتی را در زمان انتقال کالاها رعایت کنند و نسبت به ضدعفونی کردن کالا، رعایت اصول بهداشتی در هنگام ورود به پایانه، حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک دقت لازم را داشته باشند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.