| کد خبر: 215520 |

بررسی کلینیک سینا مهر ادامه دارد/ به نکات جدیدی دست یافته‌ایم

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بررسی پرونده کلینیک سینا مهر در کمیته ویژه شورا همچنان ادامه دارد، گفت:‌ به نکات جدیدی در این زمینه دست یافته‌ایم.

تین نیوز

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بررسی پرونده کلینیک سینا مهر در کمیته ویژه شورا همچنان ادامه دارد، گفت:‌ به نکات جدیدی در این زمینه دست یافته‌ایم.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران درباره آخرین بررسی‌های انجام گرفته در مورد پرونده حادثه کلینیک سینامهر اظهار داشت: کمیته ویژه شورای شهر در حال بررسی این موضوع است و تا رسیدن به نتیجه مشخص، بررسی‌ها ادامه خواهد داشت.

وی افزود: همچنین هیأت کارشناسی 11 نفره در قوه قضائیه و دادستانی به صورت دقیق در حال رسیدگی به این پرونده هستند و بررسی‌ها نیز توسط این هیأت انجام گرفته است.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: اعضای کمیته ویژه شورای شهر پس از بررسی‌ها به نتایج جدیدی دست یافته‌اند که این نظرات و نکات به موقع اعلام خواهد شد.

هاشمی در پاسخ به این پرسش که سهم قصور شهرداری در حادثه کلینیک سینامهر چقدر بوده است،‌گفت: شورای شهر و قوه قضائیه زمانی که به نتیجه نهایی در این زمینه دست یافتند، آن را اعلام می‌کنند.

به گزارش فارس، کلینیک سینا مهر 10 تیر امسال دچار حریق و انفجار شد و 19 نفر جان خود را از دست دادند که اکثر جانباختگان کادر درمان این کلینیک بودند.

به گفته ناهید خداکرمی عضو شورای شهر تهران در حال حاضر حدود 8 نفر از  اعضای کادر درمان این کلینیک هم در بازداشت هستند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.