| کد خبر: 215484 |

تصویب کلیات طرح اصلاحیه نظام یکپارچه بلیت الکترونیک حمل و نقل عمومی شهر تهران

اعضای شورای شهر تهران با ۱۳ رأی موافق طرح اصلاحیه نظام یکپارچه بلیت الکترونیک حمل و نقل عمومی شهر تهران را به تصویب رساندند.

تین نیوز

اعضای شورای شهر تهران با ۱۳ رأی موافق طرح اصلاحیه نظام یکپارچه بلیت الکترونیک حمل و نقل عمومی شهر تهران را به تصویب رساندند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمد علیخانی رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در دویست و بیست و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران و در جریان بررسی طرح اصلاحیه نظام یکپارچه بلیت الکترونیک حمل و نقل عمومی پایتخت، گفت: اصل اصلاحیه از استعلام‌هایی است که برای رفع ابهام انجام شد و در چند نوبت در معاونت‌های مختلف قرار بر این شد استعلام اصلاحیه انجام شود تا مصوبه قابلیت اجرا پیدا کند.

وی افزود: در حال حاضر استعلام‌ها گرفته شده و تمام اصلاحیه‌ها انجام شده است و نظر معاونت حمل و نقل و ترافیک بر همین اصل و اصلاحیه است.

در ادامه جلسه بهاره آروین عضو دیگر شورای شهر تهران گفت: این مصوبه اصلاحیه‌ای است که در دو نوبت پیش‌تر اصلاح روی آن انجام شده است و من موضوع را ارجاع می‌دهم به مناف هاشمی که ارقام ذکر شده در اصلاحیه برای سال ۹۲ است. پیشنهاد من برگشت طرح اصلاحیه به کمیسیون تخصصی است تا به دلیل گذشت زمانی نزدیک به هفت سال تنها تخفیف‌ها اصلاح نشود و یک بازنگری کلی انجام شود.

به گزارش ایسنا، نهایتا اعضای شورای اسلامی شهر تهران با 13 رأی موافق کلیات طرح اصلاحیه نظام یکپارچه بلیت الکترونیک حمل و نقل عمومی شهر تهران را به تصویب رساندند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.