| کد خبر: 215447 |

شهرداری نواقص پل‌های مکانیزه عابر پیاده را رفع کند

سخنگوی کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: به شهرداری تهران تذکر می‌دهم نسبت به رفع نواقص پل‌های مکانیزه عابر پیاده که باعث اختلال در تردد شهروندان شده است، اقدام کند.

تین نیوز

سخنگوی کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: به شهرداری تهران تذکر می‌دهم نسبت به رفع نواقص پل‌های مکانیزه عابر پیاده که باعث اختلال در تردد شهروندان شده است، اقدام کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، سید آرش حسینی میلانی صبح امروز در دویست و بیست و هفتمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران، درگذشت زنده‌یاد سهیل گوهری را تسلیت گفت و در تذکری به شهرداری تهران اظهار داشت: تذکر من مربوط به تعطیلی درازمدت پل‌های مکانیزه است که به دلیل مشکلات مختلف به ویژه در برخی بزرگراه‌ها ادامه دارد و البته گفته می‌شود تعطیلی برخی از این پل‌ها به خاطر بدهی به شرکت برق است.

وی با قرائت متن تذکر خود تصریح کرد: ترافیک و پیامدهای منفی آن یکی از مهم‌ترین مسائلی است که شهروندان تهرانی با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند و بر اساس نظرسنجی‌های به عمل آمده، جزو دو اولویت نخست شهروندان تهرانی برای حل مسائل است.

این عضو شورای شهر تهران، صدور مجوزهای ساختمان و فروش بیش از حد ظرفیت تراکم، حذف پارکینگ، بافت فرسوده و کمبود خیابان‌ها، حضور بیش از توان انواع اتومبیل در معابر شهری را از مهم‌ترین دلایل ترافیک در مراکز شهرها برشمرد و خاطرنشان کرد: موضوعی که کمتر مورد توجه قرار گرفته و شاید بتوان گفت از دید مدیران شهری پنهان مانده، مسئله عبور عابران پیاده از عرض خیابان‌ها است.

حسینی میلانی ادامه داد: این روزها صحنه عبور عابران پیاده از عرض آزادراه‌ها و خیابان‌ها آن هم درست زیر پل هوایی، در شهرها به امری عادی تبدیل شده است، مشکلی که اگر از دید عابران پیاده نگاه کنیم، به نبود زیرساخت‌ها بازمی‌گردد.

وی با اشاره به گزارش‌های واصله شهرداری ابراز داشت: بر اساس گزارش سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ سازمان بازرسی شهرداری تهران در سه ماهه ابتدایی سال ۱۳۹۹، در مجموع ۲۲ منطقه، ۱۰۲۵ مورد شکایت شهروندان در خصوص مشکلات پل‌های عابر مکانیزه و بلااستفاده بودن این پل‌ها در سطح مناطق ثبت شده است.

سخنگوی کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر با اشاره به تعطیلی درازمدت پل‌های مکانیزه در بزرگراه‌ها بیان کرد: به شهرداری تهران تذکر می‌دهم نسبت به رفع نواقص پل‌های مکانیزه عابر پیاده که باعث اختلال در تردد شهروندان به خصوص کودکان، افراد مسن، معلولان، بیماران و… شده و همچنین توسعه آن، اقدام کرده و گزارش مربوطه را به شورای اسلامی شهر تهران ارائه کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.