| کد خبر: 215440 |

◄ اجرای پیرایش شهری در 15 خیابان شهر اصفهان

شهردار اصفهان گفت: فردا نوبت هر یکشنبه یک افتتاح است و به منطقه 13 می رویم تا با رعایت همه پروتکل های بهداشتی، ورزشگاه شهدای دستگرد و یک بوستان را در این منطقه افتتاح کنیم.

تین نیوز

شهردار اصفهان گفت: فردا نوبت هر یکشنبه یک افتتاح است و به منطقه 13 می رویم تا با رعایت همه پروتکل های بهداشتی، ورزشگاه شهدای دستگرد و یک بوستان را در این منطقه افتتاح کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت اله نوروزی در ارتباط زنده رادیویی با برنامه «سلام اصفهان» با اشاره به اینکه همه شهروندان در جریان بیماری کرونا هستند و استفاده از ماسک باید همچنان ادامه داشته باشد، اظهار کرد: بسیاری از مردم این موضوع را رعایت می کنند اما مجددا تلاش کردیم پیام های آموزنده استفاده از ماسک را در سطح شهر بیش از قبل فعال کنیم.       

وی با اشاره به حرکت به سوی پروژه های عمرانی جدید در کنار پروژه های فعلی و پروژه های مناطق ادامه داد: تراموا یکی از این پروژه هاست که تمام تلاش خود را برای آغاز آن به کار گرفتیم و هر یکشنبه صبح در این زمینه جلسه داریم تا بعد از انجام امور اداری آن در تهران این طرح را آغاز کنیم، این کار یک حرکت جدید در کشور است و برای اولین بار قرار است در اصفهان رقم بخورد. 

شهردار اصفهان تصریح کرد: پیرایش شهری هم موضوع دیگری است که در هر منطقه در یک خیابان اجرا می شود تا در فرصت های بعدی همه خیابان های شهری پیرایش شوند؛ از همشهریان به ویژه مغازه دارانی که در این خیابان ها حضور دارند درخواست می کنم، نهایت همکاری را داشته باشند تا شهرمان از نازیبایی و ناهماهنگی ها به دور باشد.   

وی افزود: فردا نوبت هر یکشنبه یک افتتاح است و به منطقه 13 می رویم تا با رعایت همه پروتکل های بهداشتی ورزشگاه شهدای دستگرد و یک بوستان را افتتاح کنیم. در کنار این دو افتتاح عملیات اجرایی پروژه های خدمت رسانی به مردم را هم آغاز می کنیم.  

نوروزی اضافه کرد: این ورزشگاه از موقع تملک تا اقدامات عمرانی هشت و نیم میلیارد تومان هزینه داشته است که امیدواریم همه مردم این منطقه از این فرصت ایجاد شده استفاده کنند.    

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.