| کد خبر: 215427 |

یک باند منطقه یک آزادراه تهران-شمال مسدود شد

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با بیان اینکه مسیر شمال به جنوب آزادراه تهران - شمال در منطقه ‌یک تا ساعت 14 امروز مسدود است، گفت: در مسیر جنوب به شمال این آزادراه تردد روان و به روال عادی جریان دارد.

تین نیوز

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با بیان اینکه مسیر شمال به جنوب آزادراه تهران - شمال در منطقه ‌یک تا ساعت 14 امروز مسدود است، گفت: در مسیر جنوب به شمال این آزادراه تردد روان و به روال عادی جریان دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، ایمان محرابی‌نیادر تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌، اظهار کرد: بر اساس اطلاعات‌ سامانه‌های ترددشمار برخط و دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب محورهای مواصلاتی کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

* انسداد مسیر شمال به جنوب آزادراه تهران-شمال در منطقه ‌یک تا ساعت 14 امروز

وی بیان کرد: دوربین‌های نظارت تصویری تردد روان در محورهای ‌هراز، فیروزکوه و کندوان و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت را نشان می‌دهد.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اضافه کرد: مسیر شمال به جنوب آزادراه تهران - شمال در منطقه ‌یک تا ساعت 14 امروز مسدود است، در مسیر جنوب به شمال این آزادراه تردد روان و به روال عادی جریان دارد.

محرابی‌نیا اظهار داشت: در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس و ترافیک سنگین در محور پاکدشت - تهران محدوده قیام‌دشت خبر داد.

‌*  آزادراه کرج-تهران با 148 هزار و 666 تردد پرترددترین جاده کشور

وی تصریح کرد:‌ در شبانه‌روز گذشته‌ آزادراه کرج-تهران با 148 هزار و 666 تردد، آزادراه قزوین-کرج با 132 هزار و 93 تردد و آزادراه کرج-قزوین با بیش از 130 هزار و 764 تردد پرترددترین جاده‌های کشور بود.

* افزایش تردد خودرو در جاده‌ها

محرابی‌نیا بیان کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس رصد از 2296 دستگاه ترددشمار جاده‌ای، نسبت به روز قبل 2.8 درصد افزایش دارد در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 15.1 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 19 تا 20 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5‌ صبح ثبت شد.

* 7 جاده به دلیل نداشتن ایمنی‌ مسدود است

وی گفت‌: در حال حاضر محور قزوین-همدان در کیلومتر 110‌‌، محور فرعی شمشک-دیزین، جاده خرم آباد-پل‌دختر ‌در استان لرستان، جاده رامیان-اولنگ-شاهرود و جاده شهداد-نهبندان در استان کرمان به دلیل نداشتن ایمنی مسدود است.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اضافه کرد: جاده مشهد - کلات واقع در استان خراسان رضوی و محور فنوج-اسپکه واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان به دلیل نداشتن ایمنی کافی، تا اطلاع بعدی مسدود است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.