| کد خبر: 215413 |

استاندار قزوین:

◄ تعزیرات حکومتی استان قزوین در صف اول خدمت رسانی به مردم

قزوین| استاندار و رئیس کمیسیون تعزیرات حکومتی استان قزوین با هیات همراه از پرسنل و اداره کل تعزیرات حکومتی بازدید کردند.

تین نیوز

قزوین| استاندار و رئیس کمیسیون تعزیرات حکومتی استان قزوین با هیات همراه از پرسنل و اداره کل تعزیرات حکومتی بازدید کردند.

 به گزارش خبرنگار تین نیوز، در ابتدای جلسه هوشنگ محمدی گراوند مدیرکل تعزیرات حکومتی به تشریح و عملکرد اداره کل پرداخت و ضمن ارائه عملکرد این دستگاه به چالش ها و مشکلات پیش روی این اداره‌ کل اشاره کرد وی اداره تعزیرات حکومتی را پیش رو در برگزاری طرح های مختلف به خصوص طرح ملی مبارزه با کرونا معرفی کرد و اعلام  این اداره کل مانند همیشه با تمام توان آمادگی همه جانبه جهت انجام مأموریت های محوله رادارد.

در ادامه نشست آقای دکتر جمالی پور ضمن تکریم و قدردانی از زحمات این اداره کل با اشاره به وضعیت خاص اقتصادی کشور اقدامات تعزیرات حکومتی استان قزوین را ارزشمند و در خود تجلیل  دانست.

 استاندار قزوین افزود: تعزیرات حکومتی استان با توجه به رعایت حقوق شهروندی و عامه به صدور آراء اقدام می کند و تدابیری که در این رو برای تنظیم بازار در نظر گرفته است عادلانه و بنابر قانون بوده و این چنین مدیریتی در شرایط بحرانی لازم و صحیح است.

 رئیس کمیسیون تعزیرات حکومتی استان قزوین نمره عملکرد اداره کل تعزیرات حکومتی را خیلی خوب دانست و عملکرد کارشناسان، کارکنان و پرسنل این دستگاه را ستود. وی با اشاره به اصل امر به معروف و نهی از منکر هدایت و دستگیری از واحدهای  کم خلف را  یک ضرورت اعلام کرد و سوء نیت را ملاک اصلی در صدور آرا دانستند و از ظرفیت‌های تعزیرات حکومتی برای حمایت از تولید و تولید کننده حمایت کردند و با تاکید به درایت و تدبیر مدیریت وسو گیری صحیح تعزیرات حکومتی استان،مسیر طی شده را مستقیم ، قانونمند و در نهایت سلامت اداری دانستند.

 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین در پایان جلسه ضمن قدردانی و تشکر از حضور پر فایده و اثربخش استاندار معزز قزوین در این اداره  کل ،نشاط و روحیه به وجود آمده در این دستگاه جهت خدمت رسانی به مردم را از برکات توجه مدیران ارشد استانی به خصوص شخص استاندار دانسته و افزودند در پیکار با متخلفین و متهمین کوتاه نمی‌آییم و دستگیر و همدل اصناف شریف ،تولیدکنندگان پرتلاش و مردم دیندار استان قزوین هستیم.

 جناب آقای دکتر جمالی پور پس از پایان نشست در دیدار صمیمانه ای با پرسنل تعزیرات حکومتی استان به گفتگو وتبادل نظر پرداخت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.