| کد خبر: 215371 |

مترو با ۵۰ درصد ظرفیت در شهر تهران کار می‌کند

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: نزدیک به ۱۴۵۰ واگن در شهر تهران داریم و همین مقدار و شاید بیشتر کسری هایی وجود دارد و با ۵۰ درصد ظرفیت در شهر تهران کار می‌کنیم.

تین نیوز

 معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: نزدیک به ۱۴۵۰ واگن در شهر تهران داریم و همین مقدار و شاید بیشتر کسری هایی وجود دارد و با ۵۰ درصد ظرفیت در شهر تهران کار می‌کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار ایلنا،‌ مناف هاشمی معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران در مراسم بهره برداری از دو رام قطار جدید مترو تهران گفت: برای اینکه کارخانه واگن سازی تهران سرپا باشد و حدود ۳۵۰ نفر مهندس و تلاش گر که با همه سختی ها دارند کار می کنند، امیدواریم گره مختصری که در بحث قرار داد ۱۰۵ واگن با بانک شهر و در موضوع پیش پرداخت و قیمت با طرف های چینی داریم زودتر به تفاهم برسیم و این قرارداد شکل بگیرد و این محصولات را برای سال آینده در دست داشته باشیم.

او ادامه داد: نزدیک به ۱۴۵۰ واگن در شهر تهران داریم و همین مقدار و شاید بیشتر کسری هایی وجود دارد و  با ۵۰ درصد ظرفیت در شهر تهران کار می کنیم و این دو رام ظرفیت سالانه ما را ۴ میلیون بیشتر می کند.

معاون شهردار تهران افزود: نیاز شهر تهران خیلی بیشتر از اینها است و باید در حدود ۱۵۰۰ دستگاه تولید شده داشته باشیم تا از وضع موجودی که تلاش کردند بتوانیم بهره برداری کنیم.

هاشمی گفت: تلاش ها برای برای قرارداد ۶۳۰ واگن قطار که در تعهد دولت است مجددا شروع شده است و امیدواریم این دو رام قطار که به خط ۶ و ۷ مترو تهران وارد می شود بتواند نیازهای این خطوط را برطرف کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.