| کد خبر: 215326 |

۷۰ دستگاه واگن باری در اراک تولید شد

مدیرعامل شرکت فولاد درخشان اراک گفت: ۷۰ دستگاه واگن باری ۲ و چهار محوره مخصوص حمل کانتینر امسال در این واحد واگن‌سازی تولید شد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت فولاد درخشان اراک گفت: ۷۰ دستگاه واگن باری ۲ و چهار محوره مخصوص حمل کانتینر امسال در این واحد واگن‌سازی تولید شد.

به گزارش تین نیوز به نقل ازایرنا، سید رحمان میرنظامی افزود: قیمت تمام شده هر یک از این واگن‌های تولیدی بین چهار و میلیارد و ۸۰۰ تا هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال متغیر است.  

وی ادامه داد: تولید ۲۵۷ دستگاه انواع واگن باری امسال در شرکت فولاد درخشان اراک هدفگذاری شده که تمامی قراردادها منعقد و پیش‌بینی می‌شود قبل از پایان سال این واگن‌ها تولید و تحویل شرکت‌های بهره‌بردار شوند.

مدیرعامل شرکت فولاد درخشان اراک بیان کرد: سال گذشته ۲۲۵ دستگاه انواع واگن باری در این شرکت تولید و با تحویل به شرکت‌های بهره‌بردار به ناوگان ریلی کشور پیوستند.

میرنظامی اضافه کرد: با وجود ممنوعیت واردات انواع واگن به کشور، شرایط فعالیت و تولید هر روز بهتر از گذشته می‌شود اما مشکلاتی از قبیل نبود ارز برای واردات بخشی از مواد اولیه که در کشور تولید نمی‌شوند، از قبیل ترمز، بلبرینگ و چرخ مانع بزرگی در راه تولید واگن است.

وی تاکید کرد: ظرفیت ساخت بیش از ۵۰۰ دستگاه انواع واگن باری در شرکت فولاد درخشان اراک وجود دارد و انتظار می‌رود با حمایت از شرکت‌های بهره‌بردار با پرداخت تسهیلات کم‌بهره، نسبت به پویایی شرکت‌های تولیدی اقدام شود.

شرکت صنایع آهن و فولاد درخشان اراک در سال ۱۳۷۵ به‌عنوان مرکز خدماتی شرکت فولاد مبارکه اصفهان راه‌اندازی و فعالیت خود را آغاز کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.