| کد خبر: 215278 |

◄ بازدید معاون وزیر صنعت از یک واحد تولیدی در آبیک

معاون طرح و برنامه وزیر صنعت، معدن و تجارت روز پنجشنبه از یک واحد تولیدکننده قطعات الکترونیکی لوازم خانگی و ماسک های بهداشتی در شهرک صنعتی کاسپین ۲ (آبیک) بازدید کرد.

تین نیوز

قزوین| معاون طرح و برنامه وزیر صنعت، معدن و تجارت روز پنجشنبه از یک واحد تولیدکننده قطعات الکترونیکی لوازم خانگی و ماسک های بهداشتی در شهرک صنعتی کاسپین ۲ (آبیک) بازدید کرد.

عیسی قبادی معاون اقتصادی استاندار قزوین، شهرام احمدپور فرماندار آبیک و عزیزالله افضلی رییس سازمان صنعت معدن و تجارت و حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین در این دیدار معاون وزیر صنعت را همراهی می کردند.

سعید زرندی در بازدید از واحد تولیدی نوآور ارتباط صنعت با محصولات و بخش های مختلف این کارخانه آشنا شد و در جریان مسایل و مشکلات این واحد قرار گرفت.

این واحد به مونتاژ برد و تولید انواع دسته سیم و کابل های یو اس پی می پردازد و ظرفیت تولید سالانه آن بیش از یک میلیون قطعه است.

به گفته مدیرعامل این شرکت، این واحد می تواند تا ۸۰ درصد نیاز شرکت های لوازم خانگی کشور به سیم و پریز و بردهای الکترونیکی را تامین و آنها را از واردات بی نیاز کند.

این واحد پس از شیوع کرونا یک خط تواید ماسک نیز به خطوط تولیدی خود اضافه کرده و روزانه به تولید ۴۰ هزار ماسک بهداشتی می پردازد.

برای احداث این کارخانه ۷۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

این واحد تولیدی برای ۴۰۰ نفر اشتغالزایی کرده است.

بازدید از یک شرکت تولید کننده قطعات خودرو در شهرستان تاکستان و همچنین یک طرح ایجاد کارخانه در زمینه تولید خودرو در شهرستان آبیک از دیگر برنامه های سفر یکروزه معاون طرح و برنامه وزیر صنعت، معدن و تجارت به قزوین به شمار می رود.

 

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.