| کد خبر: 215274 |

مدیرکل دفتر توسعه ایمنی راه و حریم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای:

ایمنی متعادل و نسبی در راه‌های لرستان فراهم شده است

لرستان مدیرکل دفتر توسعه ایمنی راه و حریم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: ایمنی متعادل و نسبی در راه‌های لرستان فراهم شده است.

تین نیوز

لرستان مدیرکل دفتر توسعه ایمنی راه و حریم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: ایمنی متعادل و نسبی در راه‌های لرستان فراهم شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مجید صباغ زاده در بازدید از وضعیت ایمنی محورهای مواصلاتی لرستان، اظهار کرد: به رغم خسارات سیل‌های سال ۹۸ به راه‌های لرستان، در حال حاضر شرایط ایمنی متعادل و نسبی خوبی در این استان فراهم شده است.

وی از محورهای شهرستان‌های الیگودرز، پلدختر و بروجرد بازدید کرد و  مسائل ایمنی و فعالیت‌های بهسازی و تجهیز راه‌های استان و موانع موجود مورد بررسی قرار داد و گفت: سعی بر این است که با همکاری اداره کل استان،  نواقص و مشکلات مرتفع شود.  

این مسئول تکمیل پروژه‌های روشنایی در کمترین زمان،  بازسازی و به روزرسانی حفاظ‌های ایمنی راه،  ارتقای ایمنی راه‌ها و ساماندهی منظر جاده‌ای را از اولویت‌های مورد نظر در استان برشمرد و تصریح کرد:کارهای زیادی در این راستا در حال انجام است که باید هرچه سریع‌تر تکمیل شود تا بتوان در یکسال آینده، وضعیت مناسب‌تری در سطح راه‌های استان ایجاد کرد.

صباغ زاده خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمام تلاش سازمان و اداره کل استان بر این است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن به هدف و جایگاه شایسته استان از نظر ایمنی دست پیدا کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.