| کد خبر: 215265 |

معاون سیاسی استاندار قزوین

◄ تامین اجتماعی، امنیت و آرامش را برای جامعه به ارمغان می‌آورد

تین نیوز

قزوین| معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: تلاش تامین اجتماعی در خدمات دهی به بیمه شدگان و بازنشستگان اقدامی ارزشمند و اثرگذار است و امنیت و آرامش را برای جامعه به ارمغان می آورد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، منوچهر حبیبی در نشست تشکلات کارگری و بازنشستگان استان قزوین که به مناسبت هفته تامین اجتماعی برگزار شد، افزود: یکی از شاخص های توسعه یافتگی در کشورهای پیشرفته، شاخص رفاه اجتماعی بوده که اساسی ترین مطلب آن پوشش بیمه ای اعم از درمانی و دیگر پوشش های مورد نیاز است.

وی با بیان اینکه تامین اجتماعی یک نهاد اجتماعی، خدماتی، تولیدی و اثرگذار در کشور است، اظهار داشت: جامعه هدف سازمان تامین اجتماعی متنوع و گسترده بوده و این سازمان نقش بسیار مهمی در توسعه و رفاه اجتماعی جامعه برعهده دارد.

معاون استاندار با اشاره به ۱۷۰ هزار بیمه شده تامین اجتماعی در سطح استان، افزود: این سازمان وظیفه خدمت به قشر مولد جامعه را برعهده دارد و خدمت به کارگران و نیروهای مولد که قلب اقتصاد جامعه با دستان توانای آنها می چرخد، توفیق بسیار بزرگی است.

حبیبی با بیان اینکه سه هزار و ۶۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در استان وجود دارد، تصریح کرد: خوشبختانه استان قزوین به مدد کارگران و مدیران توانمند در بخش خصوصی، کمترین مسایل و مشکلات را در زمینه اشتغال و بیکاری دارد.

این مسوول با بیان اینکه در حوزه درمان این سازمان نیز کارهای بزرگی انجام شده است، تاکید کرد: این خدمات دهی باید پیوسته و به صورت کمی و کیفی گسترش و توسعه یابد.

وی با تاکید بر اینکه خدمات تامین اجتماعی قابل توجه است، خاطر نشان کرد: امیدواریم با تلاش مدیران و کارکنان این سازمان و گسترش چتر حمایتی تامین اجتماعی و افزایش کمیت و کیفیت خدمات به نقطه مطلوب در کسب رضایت مردم برسیم.

معاون استاندار با قدردانی از عملکرد سازمان تامین اجتماعی استان در الکترونیکی کردن پرونده ها و همچنین تمدید غیرحضوری دفترچه های بیمه، افزود: این روند باید ادامه داشته باشد و دستگاه های دیگر نیز برای ارائه غیرحضوری خدمات خود به مردم برنامه ریزی کنند.

حبیبی همچنین ارائه خدمات الکترونیکی و توسعه آن در سازمان را به عنوان یک شاخص بسیار خوب برای افزایش رضایتمندی مردم موثر دانست و افزود: افزایش خدمات الکترونیکی به مردم می تواند به روان شدن امور و سلامت کاری کمک زیادی کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.