| کد خبر: 215264 |

◄ بازدید استاندار قزوین از چند واحد تولیدی

قزوین|هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در راستای رونق و جهش تولید از چند واحد تولیدی استان بازدید کرد و در جریان مسایل و مشکلات آنها قرار گرفت.

تین نیوز

قزوین|هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در راستای رونق و جهش تولید از چند واحد تولیدی استان بازدید کرد و در جریان مسایل و مشکلات آنها قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، بازدیدهای صنعتی استان از واحدهای تولیدی، صنایع و شرکت‌های صنعتی استان به صورت منظم و مستمر هر هفته با حضور مدیران و مسوولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برگزار می‌شود.

این بازدیدها در سال جهش تولید به منظور جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی و تثبیت وضعیت اشتغال و تولید آنها در استان قزوین که قطب صنعتی کشور است با جدیت و اهتمام بیشتری صورت می‌گیرد.

استاندار قزوین در این بازدیدها بر ظرفیت‌های تولیدی، صنعتی، گردشگری و کشاورزی استان تاکید کرد و افزود: اثرگذاری استان در اقتصاد ملی بسیار بالا است و باید از این ظرفیت‌ها بیشتر استفاده کرد.

هدایت الله جمالی پور گفت: این استان در صنایع تولیدی نیز ظرفیت‌های زیادی دارد و اولین شهرک صنعتی کشور با نام البرز در قزوین شکل گرفته است و باید برای حل مشکلات صنایع استان تلاش کنیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین نیز در این بازدید گفت: بانک‌ها در سال جهش تولید باید همکاری بیشتری را در پرداخت تسهیلات به صنایع داشته باشند تا گام‌های بلندی را برای تحقق شعار سال برداریم.

عزیزالله افضلی افزود: در سال جهش تولید، برنامه‌های مختلفی را برای حمایت از صنایع و واحدهای تولیدی پیگیری می‌کنیم که برگرفته از برنامه‌های ابلاغی وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

در ادامه این برنامه از یک واحد تولیدی در زمینه تولید رنگ و مواد شیمیایی با هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری و ۳۵ نفر اشتغال، یک واحد تولید درب و پنجره پی وی سی با ۱۵ نفر اشتغالزایی و ۱۴۶ میلیارد ریال سرمایه گذاری ثابت، واحد تولید انواع میلگرد آلومینیومی با ۳۵ نفر اشتغال و ۱۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری، واحد تولید کابل و پروفیل آلومینیومی با ۱۱۴ نفر اشتغال و ۶ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری و یک واحد تولید انواع کیسه پلی پروپیلن با ۲۰۰ نفر اشتغال و ۲۶۰ میلیون ریال سرمایه گذاری بازدید شد و برای حل مشکلات آنها دستورهای لازم صادر گردید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.