| کد خبر: 215192 |

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان بلوچستان:

◄ مدیران بی انگیزه باید میزهای خود را ترک کنند

تین نیوز

سیستان بلوچستان| معاون سیاسی و اجتماعی استانداری گفت: در شرایطی که کشور درگیر تحریم و بیماری کرونا است و استان از متوسط شاخص های توسعه کشور فاصله زیادی دارد؛ نیاز به مدیران جهادی و با انگیزه داریم، لذا مدیران بی انگیزه باید میزهای خود را ترک کنند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، علی زینی وند در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان که با موضوع برنامه ریزی هفته ازدواج، در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد؛ با بیان اینکه در شرایط سختی که کشور درگیر ویروس کرونا و تحریم های ظالمانه است و همچنین استان با متوسط شاخص های توسعه فاصله زیادی دارد؛ افزود: در چنین شرایطی بیشتر از هر زمان دیگری به مدیرانی نیاز داریم که با روحیه جهادی و انگیزه بالای خود به مردم و جوانان امید بدهند.

وی از عدم حضور تعدادی از مدیران عضو در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان گلایه کرد و تصریح کرد: در شرایطی که استاندار و دیگر مدیران استان، برای جبران عقب ماندگی های استان، شبانه روزی تلاش می کنند؛ توجه به امور جوانان و ایجاد زمینه اشتغال و ازدواج آسان آنان را مهم برشمرد.

وی افزود: یکی از نیازهای اصلی جوانان جهت ازدواج، داشتن شغل و درآمد پایدار است.

معاون استاندار تاکید کرد: در این زمان باید کانونهای آموزش اشتغال، فعالتر از قبل شوند و به جوانان کار و حرفه ای بیاموزند تا بتوانند مخارج یک زندگی مستقل را تامین کنند.

زینی وند یادآور شد: در حال حاضر به دلیل بیماری کرونا نمی شود، جشن های عروسی را برپا نمود و باید توسط مراکز مشاوره به جوانان آموزش های لازم داده شود تا پایداری زندگی آنها بیشتر شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هم در این جلسه گزارشی از فعالیتهای سازمانهای مردم نهاد در رزمایش همت جوانانه – کمک مومنانه ارائه نمود و اظهار داشت: سمن های جوانان استان در این رزمایش به صورت خودجوش، خوب ظاهر شدند و در اکثر نقاط محروم استان جهت کمک رسانی حضور یافتند و همچنین در بحث پیشگیری از ویروس کرونا نیز عملکرد بسیار خوبی داشتند.

ادهم کرد با اشاره به اینکه امسال از یکم تا هفتم مرداد ماه همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه ( س) بعنوان هفته ازدواج نامگذاری شده است، تاکید کرد: از کلیه دستگاه های اجرایی درخواست دارم تا با همکاری یکدیگر در این هفته بتوانیم جهزیه و امکانات ازدواج آسان را برای جوانان فراهم کنیم و همچنین با برنامه ریزی و برگزاری کلاس های آموزشی و مشاوره به زندگی آنها استحکام ببخشیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.