| کد خبر: 215174 |

◄ تأسیس مرکز نوآوری راه‌آهن با حمایت معاونت علمی رئیس‌جمهور، به‌زودی

امروز سند تفاهم و همکاری بین راه‌آهن و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به امضا رسید و همکاری‌های زیادی در حوزه‌های مختلف خط و ناوگان و ایستگاه، همچنین ارائه خدمات مطلوب به مردم با تکیه بر توان داخل و ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان شکل می‌گیرد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در مراسم ایجاد مرکز جهادی پیشرفته راه‌آهن که امروز با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی راه‌اندازی شد، گفت: ان شاالله با حمایت معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور به زودی مرکز نوآوری راه‌آهن نیز بزودی احداث و تأسیس می‌شود.

سعید رسولی ادامه داد: امروز سند تفاهم و همکاری بین راه‌آهن و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به امضا رسید و همکاری‌های زیادی در حوزه‌های مختلف خط و ناوگان و ایستگاه، همچنین ارائه خدمات مطلوب به مردم با تکیه بر توان داخل و ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان شکل می‌گیرد.

وی ادامه داد: پیش از این دو پروژه با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری انجام دادیم و به زودی با حمایت این معاونت مرکز نوآوری راه‌آهن احداث و تاسیس می‌شود.

مدیر عامل راه‌آهن افزود: مرکز جهادی پیشرفت راه‌آهن که امروز افتتاح شد هم محلی برای حل مسائل اصلی پیش روی توسعه کشور است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سعید 2 1

    سلام. وقتی برای پیشرفت ، یک مرکز جهادی تاسیس میکنید ( یا میرید دنبال ایجاد مرکز نو آوری ) معنی ش اینه که امید تون رو به اینکه با این سازمان فعلی بتونید پیشرفت و بهره وری و نو آوری ایجاد بکنید کاملا از دست دادید. اینکه کل سازمان خودتون رو - که به تصور شما سنتی کار میکنه و تحول و نو آوری رو تشویق نمیکنه - دور بزنید و یک مرکز جدید ایجاد کنید شما رو به نتیجه نمیرسونه. این باعث انفعال کارکنان بیرون از این مرکز میشه. کانه هیچ کاری از اونها در ایجاد بهره وری و پیشرفت و نو آوری بر نمی یاد و تصور میکنن که کنار گذاشته شدن.
    موفق نمیشید چون نهایتا ناچار خواهید بود که تعداد کمی از کارکنان سیستم قبلی - به قول خودتون سنتی - رو گلچین کنید و در این مراکز جدید بگمارید. کارکنان به دو دسته تقسیم میشن : اقلیت گزینش شده برای ایجاد پیشرفت و تحول و نوآوری و اکثریت منفعل بدرد نخور. نکنید این کار رو. بار تحول رو نمیشه بر دوش چند نور چشمی حمل کرد. بار تحول رو بندازید بر دوش همه ی کارکنان.

  • مشهدي 0 0

    اصولا اموري مثل بهره وري و تحول اموري فراگير و مربوط به تمام بدنه سازمان هستند و اگر برخي در شركت راه آهن با ايجاد مركز نوآوري تصور كرده باشند كه بقيه واحدهاي شركت راه آهن از تعقيب نمودن نوآوري و بهره وري معاف مي شوند تصور كاملا اشتباهي است. گمان مي كنم مسئولين شركت راه آهن هوشمندتر بوده باشند و ايجاد اين مركز مانند بخش R&D در هر سازمان بزرگ روي مسائل كلان تحول تحقيق و برنامه هاي اجرايي فراهم مي كند عمل خواهد كرد و از اين نظر ايجاد آن مفيد و مهم خواهد بود. البته اين نقش در سالهاي قبل در مركز مطالعات و تحقيقات شركت راه آهن بود كه با اشتباه فاحش مديرعامل سابق منحل شد.