| کد خبر: 215156 |

وزیر راه: تا پایان دولت ٥ هزار کیلومتر انواع راه افتتاح می‌شود

وزیر راه و شهرسازی گفت: در صورت تامین اعتبار تا پایان دولت دوازدهم امکان بهره‌برداری از ٥ هزار کیلومتر انواع راه وجود دارد.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی گفت: در صورت تامین اعتبار تا پایان دولت دوازدهم امکان بهره‌برداری از ٥ هزار کیلومتر انواع راه وجود دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، محمد اسلامی امروز سه شنبه و بعد از پایان جلسه مشترک با کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران افزود: در جلسه امروز طرح های عمرانی نیمه کاره را معرفی کردم، ١١ هزار و ١٠٠ کیلومتر پروژه آزادراهی، راه اصلی، بزرگراه و راه آهن در دست احداث داریم که در صورت تامین اعتبار تا پایان دولت امکان بهره‌برداری از ٥ هزار کیلومتر آن وجود دارد.

وی با بیان اینکه موضوع دوم بررسی وضعیت بازآفرینی شهری بود، گفت: لازم است با تمهیدات ویژه، حاشیه نشینی و بافت ناکارآمد شهری را به حداقل برسانیم، طرح مسکن ملی مورد حمایت مجلس است و با توجه به تامین زمین در محلات هدف امکان حل مشکل حاشیه‌نشینی وجود خواهد داشت.

وزیر راه از بررسی مدل‌های گوناگون تامین منابع مالی مسکن ملی خبر داد و گفت: درباره تامین مالی مسکن ملی لازم است که همه دستگاه‌ها همکاری کنند، بازار مسکن دچار التهاب و حباب است و طرح مسکن ملی می‌تواند این مشکل را حل کند و هم صدایی و حمایت همه را لازم داریم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به افزایش تقاضای سکونت روستایی ادامه داد: با مجلس رایزنی کردیم تا برای ساخت راه روستایی بودجه مناسبی در لایحه بودجه ١٤٠٠ تصویب شود و بتوانیم نقاط حادثه‌خیز را کاهش داده و راه‌های آسفالت را افزایش دهیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.