| کد خبر: 215145 |

◄ تماس مستقیم تلفنی شهردار اصفهان با برخی از شهروندان

شهردار اصفهان که پیش از این از طریق اداره ارتباطات مردمی137 شهرداری، به صورت مستقیم پاسخگوی تلفنی جمعی از شهروندان اصفهانی بود، امروز از محل دفتر خود مستقیما با آن دسته از شهروندانی که در برنامه قبلی موفق به گفتگو با شهردار نشده بودند، تماس گرفت و دغدغه های آنان را شنید.

تین نیوز

شهردار اصفهان که پیش از این از طریق اداره ارتباطات مردمی137 شهرداری، به صورت مستقیم پاسخگوی تلفنی جمعی از شهروندان اصفهانی بود، امروز از محل دفتر خود مستقیما با آن دسته از شهروندانی که در برنامه قبلی موفق به گفتگو با شهردار نشده بودند، تماس گرفت و دغدغه های آنان را شنید.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، اوایل تیرماه شهردار اصفهان با اعلام قبلی و عمومی به شهروندان، به مدت 4 ساعت خود شخصا به صورت مستقیم پاسخگوی تماس های تلفنی شهروندانی بود که در سامانه 137 ثبت نام کرده و سوالات یا درخواست هایی از شهردار اصفهان داشتند. در مدت زمان 4 ساعت، شهردار اصفهان موفق شد تماس 60 نفر از 160 نفر شهروند ثبت نام کننده را پاسخ دهد. شهردار اصفهان در آن زمان اعلام کرد در اولین فرصت، به صورت تلفنی پاسخگوی دیگر شهروندان باقی مانده خواهد بود. به همین دلیل شهردار اصفهان، امروز از طریق تماس تلفنی با این افراد، درخواست ها و مشکلات آنان را شنید و در لحظه، به مدیران مربوط ارجاع داد و یا با آن ها تماس گرفت.

قدرت اله نوروزی، شهردار اصفهان پس از پایان این تماس ها پیرامون این پاسخگویی تلفنی، اظهار کرد: پیرو اعلام عمومی و به دلیل اینکه امکان پاسخگویی حضوری به شهروندان در پی شیوع کرونا وجود نداشت از طریق اداره ارتباطات مردمی 137 شهرداری به درخواست های شهروندان پاسخ دادیم که در آن روز بیش از 160 نفر از شهروندان درخواست گفت و گو داشتند اما تنها موفق به پاسخگویی 60 نفر از این عزیزان ظرف 4 ساعت متوالی شدیم.   

وی تصریح کرد: قول داده بودیم که با افراد جامانده تماس بگیریم. این قول عملی شد و امروز نیز زمان خوبی به این افراد اختصاص پیدا کرد، شخصا با این افراد تماس گرفته و گفت و گو کردم.

وی با بیان اینکه بیش از همه نفس عمل برای این افراد جالب بود، اظهار کرد: مردم در این گفت و گوها مشکلات خود را مطرح می کردند و از مشکلاتی می گفتند که تاکنون حل نشده است، بنابراین دستورات لازم را برای پیگیری این مشکلات به مدیران مربوطه در شهرداری صادر کردیم تا مسائل این شهروندان پیگیری شده و نتیجه کار را در قالب گزارش در اختیار من بگذارند.

تشکر شهردار از احساس مسئولیت اجتماعی ویژه برخی شهروندان

شهردار اصفهان ادامه داد: برخی از مسائل مطرح شده توسط مردم مسائل شخصی نیست و احساس مسئولیت اجتماعی ویژه این شهروندان را می رساند که باعث شده آنها پیگیر رفع این مشکلات باشند که از این دسته از شهروندان بسیار سپاسگزارم.

نوروزی افزود: نحوه و نوع ارتباط با مردم و اینکه آیا به صورت مستقیم و در قالب ملاقات های مردمی دیدار خواهیم داشت یا به همین شکل تلفنی مشکلات آن ها را می شنویم، موضوعی است که بستگی به شرایط ناشی از کرونا دارد و هنوز مشخص نیست.   

وی تاکید کرد: بسیاری از شهروندان با وجود داشتن مشکلات، از خدمات ارائه شده توسط شهرداری رضایت داشتند و این رضایت را به من اعلام می کردند که این موضوع باعث تشویق برای مجموعه مدیران شهرداری است.

شهردار اصفهان گفت: اگر اقدامی در شهر صورت گرفته و ما شاهد نشاط و سرزندگی در شهر هستیم بدون شک ناشی از یک کار جمعی در شهرداری بوده است.  

  

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • رضاصمدی 0 0

    سلام چرا خدمات شهرداری هامن را ثبت نام نمی کنید لطفن پیگیری کنید با تشکر از شما شماره تماس من0905صمدی