| کد خبر: 215129 |

آخرین آمار از جانباختگان ویروس کرونا در ناوگان تاکسیرانی کشور

ضامنی آخرین آمار از تعداد رانندگان مبتلا به ویروس کرونا و جانباختگان ناشی از این ویروس را در ناوگان تاکسیرانی تشریح کرد.

تین نیوز

ضامنی آخرین آمار از تعداد رانندگان مبتلا به ویروس کرونا و جانباختگان ناشی از این ویروس را در ناوگان تاکسیرانی تشریح کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی ضامنی مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در تشریح آخرین وضعیت برخورد با رانندگان ناوگان تاکسیرانی که نسبت به انجام شیوه نامه‌های مقابله با کرونا و استفاده از ماسک بی‌تفاوت هستند، گفت: با شیوع ویروس کرونا در پایتخت بیشتر رانندگان ناوگان تاکسیرانی کشور در استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اهتمام ویژه‌ای داشتند.

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور افزود: آمار‌ها نشان می‌دهد تعداد رانندگانی که از اقلام بهداشتی استفاده و شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند بسیار بیشتر از رانندگانی است که توجهی به شیوه نامه‌ها ندارند.

ضامنی ادامه داد: با توجه به الزامی شدن استفاده ماسک در ناوگان تاکسیرانی معدود رانندگانی که توجهی به شیوه نامه‌های بهداشتی ندارند و از ماسک استفاده نمی‌کنند به کمیته انضباطی تاکسیرانی هر شهر معرفی می‌شوند.

او بیان کرد: رانندگانی که از ماسک استفاده نمی‌کنند به دو روش شناسایی می‌شوند که یکی از آن‌ها نظارت عوامل سازمان تاکسیرانی و دیگری گزارش‌های میدانی از مردم است.

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور درباره آخرین آمار ابتلا و فوتی‌های ناوگان تاکسیرانی کشور با توجه به موج دوم شیوع کرونا در کشور گفت: آخرین آمار احصاء شده حاکی از آن است که تعداد ۴۵۰ نفر از رانندگان تاکسی به کرونا مبتلا شدند و متأسفانه از این تعداد ۳۵ تن جان خود را از دست دادند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.