| کد خبر: 215094 |

شهردار تهران: روند تبدیل پادگان ۰۶ به بوستان در جریان است

شهردار تهران با بیان اینکه مصوبه قانونی برای تبدیل پادگان ۰۶ به بوستان گرفته شده، گفت: تبدیل پادگان ۰۶ به بوستان در جریان است.

تین نیوز

شهردار تهران با بیان اینکه مصوبه قانونی برای تبدیل پادگان ۰۶ به بوستان گرفته شده، گفت: تبدیل پادگان ۰۶ به بوستان در جریان است.

به گزارش تین نیوز به نقل از  ایرنا «پیروز حناچی» این جمله را روز دوشنبه در آئین رونمایی از ناوگان جدید حمل پسماند بیمارستانی و در جمع خبرنگاران گفت و بیش از این توضیحی ارایه نکرد.

«محسن هاشمی» رییس شورای اسلامی شهر تهران دیروز در جمع خبرنگاران گفته بود گلایه‌های برخی از اعضای شورای شهر موجب عقب‌نشینی ارتش از توافق تبدیل پادگان ۰۶ به بوستان شده است.

ارتش نیز تاکنون واکنشی نسبت به این ادعاها نداشته است.

روزانه بیش از ۱۰۰ تن پسماند عفونی امحا می‌شود

شهردار تهران گفت: روزانه بیش از ۱۰۰ تن پسماند عفونی از بیمارستان‌ها جمع‌آوری و به شیوه‌های بهداشتی امحا می‌شود.  

«حناچی» به رونمایی از ۴۰ خودرو جدید حمل پسماندهای بیمارستانی اشاره کرد و افزود: بخشی از تجهیزات برای انجام این ماموریت نوسازی شده و راه‌اندازی این ناوگان یک روش موثر برای امحای اصولی پسماندهای بیمارستانی است. 

وی در خصوص نظارت بر تفکیک از مبدا زباله‌ها نیز گفت: ضدعفونی و بی‌خطرسازی زباله‌های عفونی در بیمارستان‌ها انجام می‌شود اما حمل درست و دفن صحیح بخشی از پروسه است که همکاران ما در شهرداری انجام می‌دهند.

شهردار تهران در خصوص مناسب نبودن اتوکلاو بی‌خطرسازی زباله‌ها در بیمارستان‌ها و تمهیدات شهرداری برای بهبود این فرآیند، بیان کرد: زمانی که زباله را از بیمارستان تحویل می‌گیریم، فرض بر این است که ضدعفونی و در اتوکلاوهای داخل بیمارستان بی‌خطرسازی شده است.

«حناچی» تصریح کرد: جمع‌آوری و بی‌خطرسازی زباله‌ها در داخل بیمارستان به عهده وزارت بهداشت بوده و در بیرون بر عهده شهرداری است.

آئین رونمایی از ناوگان جدید حمل‌ونقل بیمارستانی توسط شهرداری تهران با حضور «دکتر علیرضا زالی» فرمانده ستاد مقابله با کرونا همچنان جریان دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.