| کد خبر: 215046 |

◄ تمدید اعتبار دفترچه‌های ثبت ساعت رانندگان ناوگان مسافری

دفترچه‌های ثبت ساعت رانندگان ناوگان عمومی حمل و نقل مسافری به صورت سیستمی تمدید اعتبار شد.

تین نیوز

دفترچه‌های ثبت ساعت رانندگان ناوگان عمومی حمل و نقل مسافری به صورت سیستمی تمدید اعتبار شد.

به گزارش تین نیوز، بر اساس اعلام پلیس راه ناجا، به دلیل تداوم شیوع بیماری کرونا در سطح کشور و به منظور پیشگیری از ابتلای افراد به ویروس کرونا، دفترچه‌های ثبت ساعت رانندگان به صورت سیستمی تمدید شد.

با توجه به این اقدام، اعتبار دفترچه‌های ثبت ساعت رانندگان ناوگان عمومی حمل و نقل مسافری جاده‌ای، تا تاریخ 20 شهریور ماه امسال ( به مدت 2 ماه) تمدید شده است.

بر این اساس رانندگان بخش حمل و نقل عمومی مسافری که تاریخ اعتبار دفترچه ثبت ساعت آنان منقضی و یا رو به پایان بوده تا زمان اعلام شده نیازی به مراجعه به مراکز صدور دفترچه برای تمدید آن ندارند.

پیش از این و در زمان شیوع بیماری کرونا در اسفند ماه سال گذشته نیز پلیس پلیس راهنمایی و رانندگی با هماهنگی ستاد ملی مقابله با کرونا تمهیداتی را اجرا کرد که از جمله آن تعطیلی مراکز شماره‌گذاری، تعطیلی کلاس‌های آموزش رانندگی، ترخیص خودرو از طریق مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ ممکن و عدم جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی و رانندگانی که اعتبار گواهینامه‌شان به پایان رسیده، بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • Ali 0 0

    با سلام اینجانب راننده آتوس برون شهری می‌باشم در مورخ بیست و پنجم اسفند نودونه بعد از شش سال که آماده رضا طلبید مون و سرویس به مشهد بهمون خورد رفتنمان را از طبس رفتیم و طبق آیین نامه سراسری کشوری تا قبل از ساعت ده شب ساعت نزدیم برای برگشت از جاده شاهرود برگشتیم که در پلیس راه میامی شاهرود توسط ستوان.. ساعت هشت شب دفترچه من که در استراحت بودم و همکارم که پشت فرمان بود اخذ گردید بدلیل عدم ثبت ساعت در روز مگر قانون جاده با جاده فرق میکند من برای حقوق ضایع شده‌ام باید چکار کنم