| کد خبر: 215021 |

سرپرست پلیس راه استان قزوین

◄ بی احتیاطی کامیون ایسوزو جان عابر پیاده را گرفت

قزوین| سرپرست پلیس راه استان قزوین ادامه داد: به علت بی احتیاطی راننده یک دستگاه کامیون ایسوز جان عابر پیاده در روستای کورانه قزوین را گرفت.

تین نیوز

قزوین| سرپرست پلیس راه استان قزوین ادامه داد: به علت بی احتیاطی راننده یک دستگاه کامیون ایسوز جان عابر پیاده در روستای کورانه قزوین را گرفت.

به گزارش تین نیوز، سرهنگ قدرت حسنی شد: علت این حادثه نیز از سوی کارشناس پلیس، حرکت با دنده عقب بدون توجه کافی به اطراف از سوی راننده کامیون اعلام شد.

برخورد 2دستگاه پژو وپراید حادثه آفرید

وی گفت: با حضور ماموران مشخص شد در سانحه رانندگی بین ۲ دستگاه سواری پژو و پراید، رانندگان هر دو وسیله مصدوم و توسط عوامل امداد به مراکز درمانی منتقل شدند که متاسفانه راننده خودرو پژو به علت شدت جراحت‌های وارد شده جان خود را از دست داد.

سرهنگ حسنی تصریح کرد: در حادثه نخست و به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در جاده تاکستان - اک، بلافاصله ماموران پلیس راه به همراه عوامل امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: نحراف به چپ، تغییر مسیر ناگهانی و بی احتیاطی در سوانح رانندگی قزوین سه کشته و یک مجروح در استان برجای گذاشت.

سرپرست پلیس راه قزوین، علت این حادثه از سوی کارشناس تصادفات را انحراف به چپ از سوی راننده پژو اعلام و افزود: رانندگان باید با رعایت قوانین و مقررات از هرگونه عجله و شتاب بی‌مورد پرهیز کنند تا شاهد وقوع چنین حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

تغییر مسیر ناگهانی بلای جان راکب موتور سیکلت شد

سرهنگ حسنی با اشاره به حادثه دوم، گفت: براثر برخورد یک دستگاه خودروی نیسان وانت با یک دستگاه موتورسیکلت در سه راهی شامی شاپ واقع در تاکستان، متاسفانه راکب موتور جان خود را از دست داد.

وی اضافه کرد: برابر نظر کارشناس پلیس راه، علت این حادثه تغییر مسیر ناگهانی راکب موتورسیکلت نسبت به وانت نیسان اعلام شده است.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.