| کد خبر: 214970 |

ضلع جنوبی بلوار استادمعین تهران تا پایان مردادماه بهره‌برداری می‌شود

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه پیشرفت عملیات اجرایی پروژه احداث ادامه جنوبی بلوار استاد معین از مرز ۹۰ درصد فراتر رفته است، از امکان بهره‌برداری از این پروژه تا پایان مرداد سال جاری خبر داد.

تین نیوز

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه پیشرفت عملیات اجرایی پروژه احداث ادامه جنوبی بلوار استاد معین از مرز ۹۰ درصد فراتر رفته است، از امکان بهره‌برداری از این پروژه تا پایان مرداد سال جاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، صفا صبوری دیلمی روز یکشنبه در حاشیه بازدید میدانی از پروژه احداث ادامه ضلع جنوبی بلوار استاد معین، حدفاصل خیابان نیارکی تا محور ۳۰ متری جی، با بیان اینکه عرض ۴۵ متری بلوار استادمعین جنوبی فضای کافی برای احداث ۲ لاین تندرو و ۲ لاین کندرو را فراهم ساخته است، یادآور شد: باتوجه به وجود این باندهای مجزا، مسیرهای دوچرخه و عابر پیاده تفکیک شده‌ و ایمنی این مسیرها با توجه به استانداردهای روز دنیا تامین شده است.

وی احداث این معبر ۸۷۵ متری را یکی از پروژه‌های مهم پهنه جنوب‌غربی شهر تهران دانست و افزود: پروژه بلوار استاد معین جنوبی، تغییر مهمی در بافت اجتماعی، ترافیکی و فرهنگی منطقه ۹ ایجاد خواهد کرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه این مسیر انتهای جنوبی خیابان سی متری جی را به انتهای جنوبی خیابان استاد معین موجود متصل می‌کند، بیان کرد: بهره‌برداری از آن سبب کاهش بار ترافیک بزرگراه آیت‌الله سعیدی می‌شود و با بهره‌برداری از این پروژه، ترافیک محلی و گذری در زیرگذر خیابان آزادی و انتهای شمالی خیابان استاد معین تفکیک شده و رفت‌وآمد شهروندان ساکن در محلات همجوار تسهیل می‌شود.

به گفته وی تکمیل ادامه جنوبی بلوار استاد معین با توجه به عبور مسیر از داخل پادگان جی، مستلزم توافق‌هایی بود که با مشارکت نهادهای ذیربط حاصل و امکان بهره‌برداری از این معبر راهگشا فراهم شد.

۱۴ بهمن پارسال بود که تونل و زیرگذر استادمعین به عنوان ابرپروژه دوره کنونی مدیریت شهری پایتخت به بهره‌برداری رسید؛ زیرگذری که یک طرفه بودن آن اعتراض برخی از اهالی این محله منطقه ۹ و قول مساعد مسئولان برای رفع مشکل را در پی داشت و در ۱۱ تیرماه جاری ۲ طرفه شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.