| کد خبر: 214963 |

استاندار گیلان

◄ توزیع اعتبارات، عدالت و انصاف مدنظر بوده است

گیلان| نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به عملکرد دستگاه های اجرایی استان در جذب اعتبارات ملی، برخی را دارای عملکردی موفق و شایسته تقدیر عنوان کرد و گفت: در توزیع اعتبارات، عدالت و انصاف مدنظر بوده و سهم تخصیصی هیچ شهرستانی کمتر از تناسب جمعیتی آن نیست.

تین نیوز

گیلان|نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به عملکرد دستگاه های اجرایی استان در جذب اعتبارات ملی، برخی را دارای عملکردی موفق و شایسته تقدیر عنوان کرد و گفت: در توزیع اعتبارات، عدالت و انصاف مدنظر بوده و سهم تخصیصی هیچ شهرستانی کمتر از تناسب جمعیتی آن نیست.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، دکتر ارسلان زارع در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان که با حضور شماری از نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی و همچنین ارتباط تصویری با فرمانداران استان برگزار شد؛ با اشاره به تنظیم بودجه کشور با وجود تحریم های ظالمانه و غیرقانونی علیه ملت ایران اظهار کرد: طبق برنامه هایی که دولت دارد؛ کوشش بر این است حتی الامکان بودجه پیش بینی شده که برای نخستین بار وابستگی به درآمدهای نفتی در آن به حداقل ممکن رسیده، محقق شود.

وی بر لزوم استفاده بهینه از بودجه ابلاغی و اعتبارات تخصیصی و در عین حال دقت در هزینه کرد آن با نظارت جدی بر پروژه های در دست اجرا تأکید کرد.

استاندار گیلان ادامه داد: لازم است مدیران دستگاه های اجرایی با همکاری نمایندگان و استفاده از ظرفیت آنان، موضوعات را پیوسته و به طور مستمر، پیگیری کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش ادامه داد: آن دسته از مدیران دستگاه های اجرایی که تلاش قابل توجهی در جذب اعتبارات ملی پروژه ها داشته اند، شایسته قدردانی هستند البته برخی دیگر نیز در این ارتباط ، ضعیف عمل کرده اند که باید به آنان تذکر داده شود.

 زارع به فرمانداران تأکید کرد که کمیته های برنامه ریزی شهرستان ها را در سریع ترین زمان ممکن تشکیل داده و اهتمام کافی برای تکمیل پروژه های مشخص شده از سوی دستگاه های اجرایی داشته باشند.

استاندار گیلان خطاب به مدیران دستگاه ها نیز گفت: لازم است موافقت نامه ها با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، در زمان مناسب و بموقع، مبادله شود چراکه در این صورت؛ پروژه ها نیز زودتر به مرحله اجرا گذاشته می شوند.

دکتر زارع اضافه کرد: پروژه های دارای تفاهم نامه، در اولویت برای تکمیل هستند و این مهم، باید مورد توجه مدیران باشد.

وی یادآور شد: میزان توسعه یافتگی هر شهرستان و نیز هزینه اجرای پروژه ها در هر منطقه، متفاوت است و باید بکوشیم کاستی ها از بودجه های ملی و اعتبارات دستگاه های اجرایی جبران شود.

وی در خاتمه سخنانش به شهرستان شفت که از جمله ۳۱ شهرستان کمتر توسعه یافته کشور شناخته شده، اشاره کرد و گفت: بدیهی است مبتنی بر این امر، اندکی سهم در بودجه آن پیش بینی می شود تا برخی پروژه های نیمه تمام آن تکمیل گردد.

همچنین در این جلسه جبار کوچکی نژاد و محمدرضا احمدی از نمایندگان شهرستان رشت، خلیل بهروزی فر نماینده فومن و شفت، رسول فرخی نماینده سیاهکل و لاهیجان، غلامرضا مرحبا نماینده آستارا، مهرداد گودرزوند چگینی نماینده رودبار، کاظم دلخوش نماینده صومعه سرا، پرویز محمدنژاد نماینده لنگرود و احمد دنیامالی نماینده بندرانزلی و رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و نیز شماری از فرمانداران به طرح مطالبی پرداختند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.