| کد خبر: 214869 |

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین

◄ استان قزوین دارای حدود ۲۵۰ تاسیسات گردشگری است

قزوین|معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین گفت: استان قزوین دارای حدود ۲۵۰ تاسیسات گردشگری اعم از هتل و میهمان پذیر، اقامتگاه بوم گردی، واحدهای خدماتی و پذیرایی بین راهی و دفاتر خدمات مسافرتی است

تین نیوز

قزوین|معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین گفت: استان قزوین دارای حدود ۲۵۰ تاسیسات گردشگری اعم از هتل و میهمان پذیر، اقامتگاه بوم گردی، واحدهای خدماتی و پذیرایی بین راهی و دفاتر خدمات مسافرتی است.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، وی گفت: 52واحد گردشگری در استان قزوین طی سه نخست ماهه امسال به دلیل ارتکاب تخلفات صنفی همچون کم فروشی، گران فروشی و یا بی توجهی به رعایت نکات بهداشتی اخطار کتبی گرفتند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین اظهار داشت: در این مدت همچنین ۳۳ فقره تذکر به واحدها و تاسیسات گردشگری استان داده شده است.

نادر محمدی افزود: در مدت یاد شده چهار واحد گردشگری به دلیل تکرر تخلفات و بی توجهی به اخطارها پلمپ و تعطیل شده اند.

وی با اشاره به تشدید نظارت ها بر تاسیسات گردشگری قزوین پس از شیوع ویروس کرونا،اظهار داشت: طی سه ماهه نخست امسال یک هزار و ۳۵۰ فقره بازدید نظارتی از تاسیسات و واحدهای گردشگری استان قزوین انجام شده است.

این مسوول همچنین گفت: بازرسی های انجام شده با حضور کارشناسان بخش نظارت اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان و همچنین با حضور نمایندگانی از دستگاه های تعزیرات حکومتی، دامپزشکی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، پلیس اماکن و صنعت،معدن و تجارت انجام می شود.

وی با قدردانی از همراهی تاسیسات گردشگری قزوین در خصوص اجرای دستورالعمل های وزارت میراث فرهنگی و همچنین ستاد استانی مقابله با کرونا، اظهار امیدواری کرد با دفع این ویروس منحوس واحدهای گردشگری استان بتوانند رونق گذشته خود را به دست بیاورند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.