| کد خبر: 214856 |

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان

◄ کاهش 30 درصدی تردد ثبت شده در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: مجموع تردد سه ماهه وسائط نقلیه ثبت شده در این استان، 30 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش نشان می هد.

تین نیوز

 زاهدان| مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: مجموع تردد سه ماهه وسائط نقلیه ثبت شده در این استان، 30 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش نشان  می هد.

  به گزارش تین نیوز، استان سیستان و بلوچستان، ایوب کرد اظهار داشت: 9 میلیون و 718 هزار و  69 تردد در 3 ماهه سال جاری در محورهای مواصلاتی استان ثبت شد که کاهش آن نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 13 میلیون و 869 هزار و 652 تردد، نشان از تأثیر بیماری کووید 19 بر حمل و نقل جاده ای است.

وی افزود: براساس آمار دریافتی از 80 دستگاه تردد شمارآنلاین نصب شده در محورهای مواصلاتی استان، بیشترین تردد وسائط نقلیه این مدت در محورهای ایرانشهر- بمپور، زاهدان – زابل و زهک –میلک گزارش شده است.

بر اساس اظهارات مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان  بیشترین سرعت ثبت شده این مدت 92 کیلومتر در ساعت بوده که در محور میرجاوه - زاهدان به ثبت رسیده است.

کرد با بیان اینکه کاهش ترددهای این مدت در استان نشان از همراهی مطلوب مردم برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا دارد، از شهروندان درخواست کرد در ایام تعطیلات تابستان نیز با ماندن در منازل، به حفظ سلامت جمعی و مبارزه با همه گیری بیماری، کمک نمایند.

وی پیگیری راه اندازی سامانه های ثبت تخلفات عبور و مرور را از مهمترین فعالیت های انجام شده این مدت در سیستان و بلوچستان عنوان کرد و افزود: به منظور افزایش ایمنی محورهای مواصلاتی استان، حدود 50 درصد از این سامانه ها در نیمه نخست سال جاری به بهره برداری خواهند رسید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.